نیره اعظم قاضی زاده هاشمی گفت: جانباز شدن برادرم در سن ۱۵ سالگی و در جبهه یک از راز‌های اوست.

خواهر قاضی زاده راز برادرش را برملا کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری خواهرش نیره اعظم قاضی زاده هاشمی را به عنوان نزدیکترین شخص به خودش برای حضور در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما معرفی کرد.

نیره اعظم قاضی زاده هاشمی در ابتدای این برنامه گفت: سید امیرحسین زاده شهر فریمان است. در سن ۳۷ سالگی به عنوان جوان‌ترین نماینده مجلس راهی مجلس شورای اسلامی شد.

خواهر قاضی زاده هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا برادرتان می‌تواند رئیس جمهوری موفق شود؟، بیان کرد: به عنوان خواهر بزرگتری وی شاهد رشد و بلوغ امیر حسین بودم، تیز هوشی امیر حسین همیشه در برنامه هایش مشخص بود و تلاش بسیار هوشمندانه و خستگی ناپذیری دارد و با توجه به این ویژگی‌ها و تربیت مذهبی می‌تواند رئیس جمهور موفقی شود و مدیریت کلان کشور را بر عهده بگیرد.

وی ادامه داد: پیگیری جدی به عنوان نائب رئیس مجلس در بحث واکنش کرونا و مشکلات مالی مردم در بحث بورس از جمله موفقیت‌های امیر حسین قاضی زاده هاشمی بود.

خواهر قاضی زاده هاشمی مهم‌ترین دغدغه‌ی برادرش را مشکل معیشت مردم دانست و گفت: او سفر‌هایی به مناطق محروم از جمله سیستان و بلوچستان و کرمان داشته است و در جهت رفع محرومیت حاشیه شهر مشهد اقدامات موثری داشته است. دلسوزی بی نهایتی برای اشتغال، ادامه تحصیل و ازدواج جوانان دارد. دو سال سربازی و حذف آن و تبدیل سربازی به سربازی حرفه‌ای از جمله اهداف و دغدغه هایش است.

وی ادامه داد: نقطه ضعف برادرم حرص خوردن بیش از حد است. امیر حسین در خانه‌ای متولد شده و رشد کرده که زنان در آن خانواده جایگاه ارزشی خوبی دارند و در دامن مادری حوزوی رشد یافته و قدرت و قابلیت زنان برای تغییر و تحول را باور دارد. برادرم اولین فردی بود که رئیس ستادش را یک زن انتخاب کرده است.

خواهر قاضی زاده هاشمی گفت: امام راحل و مقام معظم رهبری دو الگوی بردارم هستند.

وی گفت: سید امیر حسین دو فرزند یک پسر و یک دختر دارد. دخترش دانشجوی دانشگاه تهران و پسرش دانش آموز پایه هشتم است.

خواهر قاضی زاده هاشمی ادامه داد: برای مسافرت برادرم تشرف به مشهد و سفر اربعین را بیشتر انجام می‌دهد. فیلم‌های تاریخی و خانوادگی که جنبه علمی دارد مد نظر برادرم است. مادرم بیشترین تاثیر بر زندگی او را دارد.

وی افزود: جانباز شدن برادرم در سن ۱۵ سالگی و در جبهه یک از راز‌های اوست.

خواهر قاضی زاده هاشمی در برابر این کلمات این پاسخ‌ها را داد.

شفافیت: ابزار و روش

ساده زیستی: مشی زندگی

نخبگان: استفاده از مدیران نخبه در دولت سلام

بخش خصوصی: حامی بخش خصوصی

تحول: تشکیل دولت سلام و تحول ایران در قرن آینده

وی ادامه داد: برادرم به عنوان متخصص گوش و حلق و بینی به عنوان جوان‌ترین کاندیدای این دوره و متفاوت از سایر نامزد‌ها به لحاظ شیوه حکمرانی است.