بازار خودرو در بسیاری از معاملات همچنان سردرگم است و تعیین دقیق قیمت خودرو امکان پذیر نیست. برای یافتن دقیق قیمت روز خودرو برای هر برند باید تماس های مکرر با فروشندگان و نمایشگاه ها گرفته شود تا به متوسط قیمت دست یافت

خودروهای داخلی گران شدند + جدول قیمت خودرو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش سایت نامه نیوز:قیمت خودرو در بازار در سایت بر اساس مراجعه خبرنگاران روزنامه فرصت امروز به بازار و بررسی میدانی نمایشگاه های ماشین و همچنین بررسی بازار آزاد بر اساس تماس های روزانه با فروشندگان و خریداران تعیین می شود. متوسط قیمت خودرو امروز برای هر مدل ملاک تعیین نهایی قیمت امروز خودرو است. قیمت نامه به روز خودرو به صورت روزانه بروزسانی می شود و می تواند به عنوان مرجع قیمت روز خودرو مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت خودرو امروز 1400/03/20 قیمت خودرو خارجی و داخلی در بازار

بازار خودرو در بسیاری از معاملات همچنان سردرگم است و تعیین دقیق قیمت خودرو امکان پذیر نیست. برای یافتن دقیق قیمت روز خودرو برای هر برند باید تماس های مکرر با فروشندگان و نمایشگاه ها گرفته شود تا به متوسط قیمت دست یافت. در مهمترین معاملات خودرو های ایران خودرو پژو پارس مدل 1400 از قیمت 232 تا 338 میلیون تومان خرید و فروش شد، سمند EF7 مدل 1400 معادل 223 میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین پژو 206 تیپ 2 (مدل 1400) معادل 210 میلیون تومان خرید و فروش شد. این درحالیست که قیمت این خودرو در نمایندگی 127 میلیون تومان است. قیمت دنا پلاس ( تیپ 1 مدل 1400 ) با موتور EF7 نیز 325 میلیون تومان در بازار تعیین شد. بر اساس گزارش خبرنگاران ما در اندک معاملات امروز قیمت محصولات سایپا، برخی خودروهای سایپا تغییراتی به شرح زیر را داشته است: در مهمترین معاملات سایپا قیمت پراید 111 SE (سفید) برابر 134 میلیون تومان و تیبا SX مدل 1400 صندوق دار 127 میلیون تومان خرید و فروش شد . ساینا EX مدل 1400 فول 145 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد و آریو 1600 اتوماتیک با قیمت 370 میلیون تومان معامله شد. قیمت امروز خودرو برای مهمترین خودروهای صفر موجود در بازار کشور را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

خودروهای داخلی گران شدند + جدول قیمت خودرو