سرایاالقدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از حمایت های ایران و شهید قاسم سلیمانی تقدیر و تشکر کردند.

قدردانی سرایاالقدس از ایران و شهید سلیمانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

جمعی از رزمندگان سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در گفت وگو با پایگاه خبری یونیوز از حمایت های جمهوری اسلامی ایران بویژه شهید سلیمانی تشکر کردند.

یکی از این رزمندگان درخصوص نامگذاری موشک القاسم تاکید کرد: موشک القاسم به میمنت نام شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شد، کسی که در حمایت از مقاومت فلسطین دریغ نکرد و در مبارزه با دشمن صهیونیستی تمام تلاش خود را کرد.

وی در پیامی خطاب به شهید سلیمانی گفت: به فضل تلاش شما امروز مقاومت فلسطین از نوار غزه دشمن صهیونیستی را هدف قرار می دهد.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری نبرد شمشیرقدس توسط مقام معظم رهبری و سید حسن نصرالله نشان می دهد که آزادی قدس و فلسطین اولویت محور مقاومت است.

این رزمنده سرایا القدس تاکید کرد: از رهبری و ملت ایران بخاطر حمایت مالی و تجهیزاتی از مقاومت فلسطین تشکر می کنیم و به آن ها می گوییم که تلاش هایتان نتیجه داد. ایران با مال و تکنولوژی و سلاح و تجهیزات از مقاومت فلسطین حمایت کرد.

این رزمنده همچنین گفت: ایران موشک های کورنت (نوعی موشک ضد تانک که در جنگ اخیر نیروهای مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی، دست کم باعث کشته شدن یک نظامی اسرائیلی شد) را به مقاومت رساند.