علی شکارچی که به مرد دو زنه اینستاگرام معروف شده با تصاویری که از خود به همراه دو همسرش به اشتراک می گذارد در فضای مجازی غوغا به پا کرده است.

مرد دوزنه اینستاگرامی دوباره پدر شد! +عکس فرزند و همسرانش
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علی هانتر به نام علی شکارچی مرد دو زنه اینستاگرامی معروف شده است.علی شکارچی مرد دو زنه اینستاگرامی در فضای مجازی حواشی زیادی ایجاد کرده است.علی شکارچی مرد دو زنه اینستاگرامی فیلم هایی از زندگی شخصی خود در کنار دو زنش در اینستاگرام منتشر می کند.علی شکارچی مرد دو زنه اینستاگرامی جوانان را تشویق به دو همسری می کند

پست جدید علی شکارچی

علی شکارچی

علی شکارچی این روزها در فضای مجازی نامش بر سر زبان ها افتاده است

عکسهایی که او از خود و دو همسرش در صفحه (عمومی) اینستاگرامش به اشتراک میگذارد مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

برخی از کانال های تلگرامی و پیج های اینستاگرامی به تصاویر وی واکنش نشان داده اند

علی شکارچی

همان طور که می دانید فرهنگ چند همسری در بین کشورهای خاورمیانه رایج آست همچنین در کشورمان این فرهنگ در برخی از شهرها جا افتاده اما به صورت رسمی در کشور و در بین عموم مردم به رسمیت شناخته نمی شود

پیش از از این نوید ابراهیمی با چهار همسر سوژه رسانه های قرار گرفته بود نوید ابراهیمی دارای 4 همسر بوده که همه آنها تحصیل کرده و دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس هستند.

براساس آمارهای اطلس وضعیت زنان و خانواده، بالاترین درصد مردانی که بیش از یک همسر دارند متعلق به استان «سیستان و بلوچستان» است، این درحالیست که استان سمنان با نرخ ۰.۶۹ درصد نسبت به سایر استان‌ها کمترین میزان چندهمسری را تجربه کرده و در این زمینه رتبه آخر را به خود اختصاص داده است.

نگاهی بر آمارهای اطلس وضعیت زنان و خانواده که بر مبنای سال ۹۵ تهیه شده، نشان می‌دهد بالاترین درصد زنانی که همسرشان بیش از یک زن دارند، متعلق به استان «سیستان و بلوچستان» و کمترین این زنان متعلق به استان «سمنان» هستند.

علی شکارچی

به طوریکه ۱۴.۹ درصد زنان استان سیستان و بلوچستان شوهرشان بیش از یک همسر دارد، پس از آن استان هرمزگان با نرخ ۷.۰۳ درصد نسبت به سایر استان‌ها در رتبه دوم قرار گرفته است.

در این میان ۰.۶۹ درصد زنان استان‌ سمنان و ۰.۸۱ درصد زنان مازندران همسرشان بیش از یک زن دارند که نسبت به سایر استان‌ها به ترتیب رتبه ۳۱ و ۳۰ را به خود اختصاص داده‌اند و در وضعیت بهتری قرار دارند.