فارس/ نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به انصراف علیرضا زاکانی به نفع آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: رئیس جمهوری که از حمایت بالای مردمی برخوردار باشد به ویژه در حوزه بین‌الملل از اقتدار بیشتری برخوردار است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بیژن نوباوه وطن با اشاره به انصراف علیرضا زاکانی از ادامه رقابت‌های انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اقدام آقای زاکانی در انصراف از رقابت‌های انتخاباتی به نفع آقای رئیسی اقدامی کاملا عقلانی و منطقی بود.
وی افزود: وقتی آراء یک نامزد که در اینجا آقای رئیسی است از دیگر نامزدها بیشتر است، منطقی آن است که دیگر نامزدهای جریان انقلاب برای رأی‌آوری بیشتر وی، او را همراهی کنند و به نفع وی از رقابت‌ها انصراف دهند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اقدام آقای زاکانی در انصراف از رقابت‌های انتخاباتی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به نفع آقای رئیسی باعث می‌شود تا رئیس جمهور آینده با پشتوانه رای بیشتری بتواند به انجام وظایف خود بپردازد و طبیعی است که رئیس‌جمهوری که پشتوانه رای بیشتری دارد از اقتدار بیشتری نیز برخوردار است.
نوباوه خاطرنشان کرد: رئیس جمهوری که از حمایت بالای مردمی برخوردار باشد به ویژه در حوزه بین‌الملل از اقتدار بیشتری برخوردار است و این حمایت‌ها از رئیس جمهور آینده توسط دیگر کاندیداها از نظر بین‌المللی بازتاب زیادی دارد؛ چراکه اقتدار رئیس جمهور آینده را به همراه خواهد داشت.
وی افزود: مناسب است تا دیگر نامزدهای جریان انقلاب رفتاری مشابه آقای زاکانی داشته باشند؛ چراکه اگر هم در سلایق با هم متفاوتند خط آنها یکی است و برای اقتدار هر چه بیشتر و پشتوانه رای بالاتر آقای رئیسی به نفع وی از رقابت‌های انتخاباتی کناره گیری کنند.