مشکلات اخذ رأی حل نشود، شکایت نمایندگان مجلس از وزیر کشور قطعی خواهد بود

تهدید نمایندگان برای شکایت از وزیر کشور
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: اگر مشکل نبود تعرفه ادامه داشته باشد شکایت نمایندگان از وزیر کشور قطعی است و هرچه سریع‌تر فکری برای این قضیه شود و باید تدبیر جدی صورت بگیرد. 

وی اظهار داشت: با توجه به گزارش هایی که رسیده، در بعضی ار حوزه‌های رای‌گیری در تهران تعرفه با تاخیر ارائه شده و در ساعات اولیه تعرفه در این حوزه های رای‌گیری در تهران وجود نداشته است. 

متاسفانه شاهد این هستیم که الان در پایتخت در برخی از حوزه‌های رای گیری تعرفه وجود ندارد؛ چگونه وزارت کشور می‌خواهد تعرفه شهرستان و روستاهای دورافتاده را تامین کند؟! به نظر می رسد سوء مدیریت در این رابطه وجود دارد. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: گزارش های مبنی بر نبود دستگاه احراز هویت در برای شعب اخذ رای داشته‌ایم؛ برای پیگیری این موضوع با معاون پارلمانی و مدیرکل وزارت کشور تماس گرفتیم که پاسخگو نبودند، بنابراین موضوع را به معاون پارلمانی رئیس جمهور اطلاع دادیم و این پیام را دادیم که اگر نبود تعرفه ادامه داشته باشد شکایت نمایندگان از وزیر کشور قطعی است و هرچه سریع‌تر فکری برای این قضیه شود و باید تدبیر جدی صورت بگیرد