با مسجل شدن پیروزی قطعی سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخبِ سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شخصیت های مختلف سیاسی از روسای قوا گرفته تا رقبای رئیسی، پیام های تبریک به او نوشتند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سلطان عمان پیروزی رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت

«هیثم بن طارق» در پیامی به جناب رئیس دکتر «ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور منتخب ایران، پیروزی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

حاکم دوبی پیروزی رئیسی را تبریک گفت

«محمد بن راشد آل مکتوم» که دارای سمت‌های نائب رئیس دولت امارات، رئیس شورای وزیران، وزیر دفاع و حاکم دوبی بوده، پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

الهام علی اف پیام تبریک برای رئیسی فرستاد

رئیس جمهور آذربایجان پیروزی ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت و روابط میان دو کشور را راهبردی توصیف کرد.

پیام تبریک اردوغان به رئیسی

رئیس جمهوری ترکیه امروز شنبه در پیامی، رای اعتماد مردم به سید ابراهیم رئیسی را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفت.

اردوغان ضمن این پیام یادآوری کرد که "سفر به ایران برای شرکت در دور آینده همکاری سطح بالای دو جانبه در دوره پساکرونا مایه خرسندی است."

تبریک آیت الله جنتی به رئیس جمهور منتخب

رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب این حماسه ملی را تبریک گفت.

پیام تبریک علی لاریجانی به رئیسی

علی لاریجانی در پیام تبریک به حجت الاسلام و المسلمین رئیسی نوشت: امیدوارم در جهت پیشرفت ایران اسلامی و رفع مشکلات ملت عزیز موفق باشید.

پیام تبریک حماس به رهبر معظم انقلاب و رئیسی

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) طی بیانیه‌ ای برگزاری موفقیت‌ آمیز انتخابات ریاست جمهوری در ایران و پیروزی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در این انتخابات را تبریک گفت.

زاکانی پیروزی رئیسی در انتخابات را تبریک گفت

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در پیامی پیروزی حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات را تبریک گفت.

تبریک امام‌جمعه اهل سنت زاهدان به رئیسی

مولوی عبدالحمید با صدور پیامی انتخاب آیت‌الله رئیسی را به‌عنوان رئیس‌جمهور تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که او در راستای «اجرای قانون اساسی»، «عدالت‌محوری» و «توجه به خواسته‌های عمومی ملت» موفق باشد.

قالیباف در پیام تبریک به رئیسی اعلام همکاری همه جانبه کرد

رئیس مجلس ضمن تبریک کسب رای اکثریت به ابراهیم رئیسی در پیامی خطاب به منتخب مردم تاکید کرد: مجلس در راستای پیاده‌سازی اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، آمادگی خود را برای همکاری همه‌جانبه با دولت منتخب ملت، اعلام می دارد.

دیپلمات پیشین تبریک گفت

رامین مهمانپرست، سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه خطاب به رئیسی گفت: حضور قدرتمند در عرصه سیاست خارجی و توسعه روابط با سایر کشورها بویژه همسایگان با اولویت دیپلماسی اقتصادی که از برنامه های اعلام شده حضرتعالی می باشد، شاخص دیگری در دمیده شدن روح تازه ای در کالبد ایران بزرگ خواهد بود.

محسن مهرعلیزاده نامزد انصرافی نیز به رئیسی تبریک گفت

او گفت: امید آنکه با همراهی و همکاری ملّت نجیب و سرافراز ایران، در تحقق وعده های خود در بهبود معیشت، رفاه و ارتقاء شان و جایگاه ملّت بزرگ ایران در فضای داخلی و بین المللی موفق باشید. 

قاضی زاده هاشمی با عنوان حضرت آیت الله رئیسی به او تبریک گفت 

قاضی زاده هاشمی، کاندیدای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنده به سهم خود این حضور حماسی و اقتدار آفرین را به رهبر معظم انقلاب اسلامی که با بیانات هدایتگر خود در آستانه انتخابات، راه را بر همگان آشکار کرد تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و ضمن حمایت از رأی مردم، به برگزیده ملت، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای ایشان توفیق خدمت روز افزون به ملت بزرگ ایران را خواستارم.

روحانی به منتخب مردم تبریک گفت و بعد به دیدار رئیسی رفت

حجه الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور گفت: من به رئیس جمهور بعدی تبریک می‌گویم. منتخب مردم مشخص شده ولی چون هنوز اعلام نشده من تبریک رسمی را به تاخیر می‌اندازم.

 تبریک همتی به عنوان مهمترین رقیب رئیسی

عبدالناصر همتی، کاندیدای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدوارم دولت حضرتعالی، با تدابیر و اقدامات خود در صحنه داخلی و بین‌المللی تحت زعامت حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، موجبات سرافرازی جمهوری اسلامی ایران، بهبود معیشت و زندگی همراه با آسایش و رفاه ملت بزرگ ایران را فراهم سازد.

نامه تبریک رضایی به رئیسی

محسن رضایی، کاندیدای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: برادر ارجمندم آیت الله جناب آقای حاج سیدابراهیم رئیسی تبریک عرض نموده، از محضر الهی، دوام توفیقات ایشان را در این مسئولیت خطیر، طلب میکنم.