ارسال انواع بار و کالا به استانبول آسیایی و اروپایی در کمترین زمان و با ارزانترین نرخ کرایه همراه با بهترین و کاملترین خدمات تحت پوشش بیمه نامه کامل توسط آنی بار به شما عزیزان ارائه میشود .

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حمل و نقل و ارسال حرفه ای انواع بار و کالا از ایران به استانبول با کمترین هزینه بصورت همه روزه و تحت پوشش بیمه نامه معتبر  به شما عزیزان ارائه میشود .

 

حمل و نقل بار و کالا از ایران به استانبول

ارسال انواع بار و کالا به استانبول آسیایی و اروپایی در کمترین زمان و با ارزانترین نرخ کرایه همراه با بهترین و کاملترین خدمات تحت پوشش بیمه نامه کامل توسط  آنی بار به شما عزیزان ارائه میشود .

حمل و نقل تخصصی و با کمترین هزینه برای استانبول بصورت همه روزه و از طریق خدمات باربری زمینی و هوایی در اختیار شما قرار خواهد گرفت .

مجموعه انی بار متخصص حمل و نقل انواع بار و کالای تجاری و صنعتی با کمترین هزینه همراه با بهترین و کاملترین بیمه نامه که ضمانت امنیت محموله شماست می باشد .

 

باربری از تمام شهر های کشور به استانبول

یکی از ویژگی های آنی بار ، ارائه خدمات باربری و حمل و نقل از همه نقاط کشور است . مجموعه آنی بار انواع بار و کالا و محموله های تجاری و شخصی و صادراتی و صنعتی شما را از تمام نقاط ایران به همه نقاط ترکیه ارسال میکند .

ارسال بار و کالا از تهران ، کرج ، شیراز ، اصفهان ، مشهد ، تبریز و . . .. برای استانبول و یا سایر شهر های ترکیه با کمترین هزینه و بصورت همه روزه انجام خواهد شد .

پوشش سراسری آنی بار همراه با بهترین و کاملترین بیمه نامه به شما ارائه می گردد .

image_8c9f433063ba0c6c1ca4b6385af0062bc410fec5

 

باربری به استانبول آسیایی

همانطور که میدانید استانبول از 2 بخش اروپایی و آسیایی تشکیل شده است . در بخش آسیایی مناطقی نظیر : آتاشهیر  ؛ بیکوز  ؛ چکمه کوی ؛ کادی کوی ؛ کارتال ؛ مال تپه ؛ سنجاق تپه ؛پندیک و . . . .تشکیل شده است .

تعداد زیادی از مهاجران ایرانی که به ترکیه مهاجرت می کنند در یکی از مناطق استانبول آسیایی ساکن میشوند و همین تقاضای زیاد سبب شده است که کارشناسان آنی بار بصورت هوایی و زمینی سرویس های باربری برای استانبول آسیایی را همه روزه در اختیار هوطنان قرار دهند .

باربری از همه نقاط ایران خصوصا از تهران برای استانبول در اسرع وقت و با کمترین هزینه انجام میشود .

 

ارسال بار به استانبول اروپایی

حمل و نقل و ارسال انواع بار و کالا به استانبول آروپایی نیز مانند استانبول آسیایی بصورت همه روزه انجام خواهد شد . در استانبول اروپایی گمرکی مجزا برای ترخیص بار وجود دارد  که شرایط و هزینه های ممکن است با استانبول آسیایی متفاوت باشد .

حمل و نقل هوایی و زمینی برای استانبول اروپایی از خدمات همه روزه آنی بار است .

ارسال بار به ازمیر  نیز همانند استانبول بصورت همه روزه و تخصصی به شما عزیزان ارائه خواهد شد .

 

انواع روش های حمل بار به استانبول

 

برای ارسال بار و کالا و حتی اثاثیه از ایران به استانبول ، مجموعه انی بار از طریق 2 روش خدمات مورد نیاز شما را  در اختیارتان قرار میدهد .

  • حمل هوایی
  • حمل زمینی
  • حمل دریایی

این 2 روش بر اساس نوع اثاثیه ، حجم و ابعاد و شرایط آنها انتخاب میشوند . به عنوان مثال ، برای ارسال اثاثیه یک منزل بصورت کامل بهترین انتخاب حمل زمینی خواهد بود . در حمل هوایی این حجم از اثاثیه هزینه ها بسیار زیاد خواهد بود .

در روش حمل زمینی ، هزینه های باربری به استانبول کمتر از روش هوایی خواهد بود . اما در روش هوایی سرعت تحویل بار بسیار بالاتر خواهد بود .

 

image_93d6673548185dc4f95e1ff53ed1746ec5db5fae

حمل اثاثیه منزل از ایران به استانبول

یکی از مهمترین  و تخصصی ترین خدماتی که آنی بار به شما عزیزان ارائه می نماید ، حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل میباشد . اثاث کشی از یک کشور به کشور دیگر معمولا هزینه های دارد که شامل ( هزینه حمل ، هزینه بسته بندی ، هزینه های گمرکی ) می شود .

برای ارسال اثاث به ترکیه ، آنی بار علاوه بر باربری استانبول برای سایر شهر ها و نقاط دیگر ترکیه مانند آنتالیا ، آلانیا ، آنکارا  ، آدانا ، ازمیر ، مرسین و . . . . نیز خدمات باربری اثاثیه را ارائه می نماید .

 

حمل و نقل اثاثیه بصورت زمینی و هوایی انجام میشود و بستگی به میزان و حجم و ابعاد محموله های شما دارد .

برای حمل ایمن اثاثیه و لوازم خانه به استانبول باید از بسته بندی های مناسب استفاده نمایید که برای حمل هوایی علاوه بر این موضوع نیاز به سمپاشی هم وجود دارد .

 

حمل محموله صادراتی به استانبول  

آمارهای گمرک جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد که در سال‌های 97 و 98 مهم‌ترین اقلام صادراتی به ترکیه از ایران به قرار زیر بوده است: 

 

  • خرما
  • لوله و پروفیل
  • انگور، سیب‌زمینی، کیوی، گل‌کلم، هندوانه و سایر محصولات
  • پلی اتیلن و پلی استیرن
  • اوره
  • انواع سنگ‌های ساختمانی
  • انواع محصولات خوراکی و فرآورده‌های کشاورزی
  • لوازم خانگی و آشپزخانه
  • ورقه‌های آهنی و آلومینیومی
  • ظروف ششه‌ای

مجموعه انی بار برای ارسال این اقلام با بسیاری از تجار همکاری کرده و محموله های زیادی را با نازلترین نرخ کرایه به استانبول یا سایر شهر های ترکیه ارسال نموده است . 

image_0ee003d8fb4a5a8a509e5297fe3482f31caa0107

مشاوره تخصصی برای باربری استانبول

 

برای ارسال بار به استانبول  یا سایر شهر های ترکیه ، بهتر است قبل از هرگونه اقدامی با کارشناسان ما در تماس باشید تا علاوه بر کسب اطلاعات کافی در خصوص حمل و نقل بار و کالا ، از هزینه های احتمالی ، شرایط حمل و . . . نیز مطلع باشید .

انتخاب روش باربری مناسب سبب کاهش هزینه های باربری و همچنین بهبود خدمات حمل و نقل خواهد شد .

ارسال بار به استانبول بصورت تخصصی و ارزان با نازلترین نرخ کرایه برای حمل و نقل همه نوع بار و کالا تجاری و شخصی را می توانید از طریق سایت آنی بار یا مشاوره با کارشناسان در اختیار داشته باشید .

 

سایت انی بار : anibar-international.ir

تماس : 021-57669

حمل و نقل به ترکیه را با حرفه ای ها تجربه کنید