الناز حبیبی کار هنری را در کودکی و با بازی در تئاتر آغاز کرد. از سال ۱۳۷۶ همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. او تاکنون در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده‌است. پس از آن که سعید سلطانی برای ۳ فیلم خود او را برگزید به‌طور جدی‌تر این حرفه را دنبال کرد. الناز حبیبی تاکنون در ۳ فیلم کیانوش عیاری نیز جلوی دوربین رفته‌است.

کافه‌گردی الناز حبیبی با دوست بازیگرش + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امروز مروری بر نقش های ماندگارالناز حبیبی در سریال هایش داشته ایم که توصیه میکنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مروری بر بهترین سریال های الناز حبیبی

به گزارش سایت شماره یک :الناز حبیبی بازیگری را با سریال سالهای برف و بنفشه سعید سلطانی آغاز کرد و بازی در این سریال راه را برای بازی های دیگر او سینما و تلویزیون باز کرد.

ماندگارترین سریال های الناز حبیبی را اینجا ببینید

الناز حبیبی 21 مرداد 1367 در تهران متولد شد و بازیگری را از دوران کودکی با تئاتر آغاز کرد و سال 85 برای بازی در سریال سالهای برف و بنفشه ساخته سعید سلطانی آغاز کرد و در دومین تجربه بازیگری در تلویزیون ایفاگر نقش زهرا خواهر دکتر قریب در روزگار قریب شد.

تولد الناز حبیبی بازیگر سینما و تلویزیون

سریال فاصله و بازی در نقش صبا و نقش کوتاهی که در پنج کیلومتر تا بهشت داشت راه را برای بازی های درخشان اودر سی امین روز و تا ثریا باز کرد.

الناز حبیبی بازیگر نقش عالیه در سریال دودکش

بازی در نقش عالیه در سریال دودکش یکی از ماندگارترین نقش های الناز حبیبی است که سال 92 در کنار بازیگرانی چون هومن برق نورد ، امیرحسین رستمی ، سیما تیرانداز ، بهنام تشکر و نگار عابدی به کارگردانی محمدحسین لطیفی به ایفای آن پرداخت.

الناز حبیبی بعد از بازی موفق در سریال دودکش برای بازی در سریال دردسرهای عظیم انتخاب شد و با نقش بهار در این سریال بیش از پیش به شهرت و محبوبیت رسید و با ساخت دومین فصل این سریال باز هم به محبوبیتش اضافه شد.

یکی دیگر از نقش های ماندگار الناز حبیبی مربوط به سریال پرستاران و نقش سمیرا در این سریال است که باز هم توانست نظر مثبت بسیاری از مخاطبان تلویزیون را جلب کند.