ویدیویی از صحبت های مریم مومن بازیگر جوان درباره طلاق پدر و مادرش را ببینید.

ناگفته های مریم مومن از طلاق پدر و مادرش! +فیلم جنجالی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مریم مومن درباره طلاق پدر و مادرش را می گوید. مریم مومن بازیگر جوان ایرانی سال ۱۳۷۷ در مشگین شهر متولد شده است. مریم مومن فعالیت هنری خود را از تئاتر شروع کرده و بانوی عمارت اولین تجربه تلویزیونی مریم مومن بود. مریم مومنی تک فرزند خانواده است. مریم مومن با حضور در این سریال به شهرت رسید و درکنار بازیگرانی همچون پانته آ پناهی ها، حسام منظور و غزل شاکری نقش آفرینی کرد.

به تازگی ویدیویی از بغض و صحبت های مریم مومن درباره طلاق پدر و مادرش را قرار داده ایم.

بغض و صحبتهای مریم مومن درباره طلاق پدر و مادرش و تاثیر بر روحیاتش.

ویدیویی از بغض و صحبت های مریم مومن درباره طلاق پدر و مادرش , ببینید:

مریم مومن متولد 6 مرداد 1377 در مشکین شهر اردبیل بازیگر ایران است.

تک فرزند خانواده است و دوران کودکی اش را در مشکین شهر اردبیل سپری کرده است.

گرچه پدر نی نواز و هنرمند و مادرش اسب سوار است اما به شدت مخالف ورود وی به عرصه بازیگری و انجام کار هنری بودند.

تنها کسی که از او حمایت کرد خاله اش بود که باعث ورود مریم به بازیگری شد.

دانشجوی رشته بازیگری است ، او فعالیت خود را از تئاتر شروع کرده و حالا بعنوان بازیگر وارد تلویزیون شده است ، وی از جمله چهره های جدید الورود به عرصه بازیگریست.

مریم مومن

یک تورک شیطون!

همه جا از اصالتم گفته ام و تا 8 سالگی در اردبیل بودم. عشق من به بازیگری از 5 سالگی شروع شد که پسرعموی پدرم برای ساخت یک فیلم کوتاه از من دعوت کرد اما زمانی که بزرگ شدم بین من و این ماجراها وقفه افتاد و این فیلم هم ساخته نشد اما این عشق به بازیگری از همانجا جوانه زد تا اینکه ما به تهران آمدیم.

مریم مومن می گوید متولد شده شهر مشگین شهر اردبیل و محله قروه درویش هستم و با افتخار تورکم ، او در دوران کودکی به شدت شیطون و بازیگش و زرنگ بود.پدرش به ترکی او را اوغلوم (پسرم) صدا می زند!

مریم مومن

مهندسی پزشکی و بازیگری

خانواده من همیشه دوست داشتند که من دکتر یا مهندس شوم اما همیشه ته دلم دوست داشتم که به بازیگری برسم و پنهانی کلاس های بازیگری می رفتم و کاراته هم کار میکردم و زمانی که بیرون میرفتم برای ورزش در این کلاس ها شرکت میکردم تا اینکه اول دبیرستان بودم و به خانواده ام از علاقه ام گفتم و برای من شرط گذاشتند که باید مهندسی پزشکی قبول بشوم.

من مهندسی پزشکی اصفهان قبول شدم اما نرفتم و پنهانی با خاله ام برای دوره گذراندن و تست بازیگری میرفتم تا اینکه از طریق مریم خدارحمی که با هم کار کوتاه بازیگری داشتیم مطلع شدم که برای بانوی عمارت بازیگر میگیرند و من عکسم را هم فرستادم و در کمال ناباوری با من قرار گذاشتند اما من نرفتم و بعدا پیگیری کردند و من ناخودآگاه قبول کردم و رفتم و همیشه قبل از بازی ذوق زده بودم و اینطور نبود که من کل فیلمنامه را داشته باشم و سکانس به سکانس با عوامل فیلم پیش رفتم .

مریم مومن

مریم خانوم مومنی فعالیت خود را در عرصه بازیگری با تئاتر دانشجویی شروع کرد ، اما هنوز حضور جدی در تئاترهای مشهور نداشت.

مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت است و در اولین تجربه بازیگری توانست نگاه های زیادی را به سمت خود جلب کند.

مریم مومن در اولین تجربه بازیگری در نقشی محوری در سریال بانوی عمارت جلوی دوربین رفت و از تجربه چهره های باسابقه این عرصه استفاده کرد.

مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت و خواهر میرزا اسد شالچی با بازی رامتین خداپناهی است.

وی درباره ساخت فصل دوم سریال گفت : کارگردان بانوی عمارت در یک مصاحبه از عدم ساخت فصل دوم سریال صحبت کرد و از نامشخص بودن ساخت دومین فصل این سریال گفت.

مریم مومن

فوت پسر خاله

مریم مومن درباره عکسی که در صفحه اینستاگرامش دارد و درباره فوت غم انگیز او صحبت کرده است ، گفت : آن عکس متعلق به پسرخاله عزیزم امیررضا بود که همه به اشتباه فکر کردند برادر من است ، پسرخاله من بر اثر مشکل کبدی سه ماه پیش فوت کرد.

بازیگران مورد علاقه

خانم ترانه علیدوستی ، شهاب حسینی ، لیلا حاتمی ، هدیه تهرانی و پانته آ پناهی های عزیز از بازیگران محبوب من هستند.

مریم مومن

بزرگ ترین حسرت زندگی من نداشتن یک خواهر یا برادر است.

مریم مومن