فارس/ نایب‌ رئیس مجلس با بیان اینکه قطع مکرر برق با عدم اطلاع‌رسانی به مردم مشکلات خانواده‌ها را چند برابر کرده است، گفت: بنا داریم در نشست مشترک کمیسیون انرژی با مدیران وزارت نیرو به توافق مشترکی برای کاهش خاموشی‌ها برسیم.

موضع نایب رئیس مجلس درخصوص قطع برق این روزها
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علی نیکزاد نایب درباره خاموشی‌های برق اظهار داشت: اینکه ما قطعی مکرر برق داشته و بدون  اطلاع برق هموطنان‌مان را قطع کنیم پذیرفتنی نیست چرا که مردم انواع و اقسام گرفتاری‌ها را در زندگی داشته و برخی از خانوارها هم بیمار در منزل دارند.
وی افزود: در برخی نقاط کشور قطعی برق منجر به قطعی آب هم می‌شود که این موضوع به هیچ وجه پذیرفتنی نیست زیرا مشکلات خانوارها چند برابر می‌شود.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عده‌ای از نمایندگان مجلس با وجود آنکه صحن علنی مجلس تعطیل بوده و برای سرکشی در حوزه‌های  انتخابیه حضور دارند ولی با توجه به مشکلات زیاد مردم در اثر خاموشی مکرر برق از من درخواست کردند که تعطیلات صحن علنی مجلس در هفته آینده لغو شود اما فردا (چهارشنبه) 16 خرداد قرار است در کمیسیون انرژی مجلس نشستی با موضوع بررسی قطعی‌های مکرر برق برگزار شود. ضمن اینکه امروز (سه‌شنبه) هم معاون پارلمانی وزارت نیرو در مجلس حضور داشته و پیشنهادات نمایندگان را بررسی می‌کرد.
نیکزاد در پایان گفت: امیدواریم که در نشست فردای کمیسیون انرژی مجلس بتوانیم به توافق خوبی با وزارت نیرو برسیم و از شرمندگی مردم درآییم.