تسنیم/ منتخب شورای شهر تهران نسبت به مطرح شدن اسامی از جمله زاکانی، مخبر و پیرهادی به عنوان گزینه‌های شهردار تهران واکنش نشان داد.

واکنش چمران به مطرح شدن اسامی زاکانی و مخبر برای شهرداری تهران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مهدی چمران منتخب شورای شهر تهران با اشاره به نهایی شدن شاخص‌های انتخاب شهردار جدید تهران اظهار کرد: از امروز وارد گزینه‌های پیشنهادی از سوی منتخبین شورای شهر تهران در ارتباط با تعیین شهردار خواهیم شد.

وی تصریح کرد: با توجه به جلسات پیش روی منتخبین شورای شهر تهران همچنین نهایی شدن شاخص‌های انتخاب شهردار از امروز پیشنهادات از سوی منتخبین اعلام می‌شود و بلافاصله از افراد خواسته می‌شود روزمه‌‌های گزینه‌های مدنظر را ارائه کنند.

منتخب شورای شهر تهران گفت: همچنین از منتخبین که گزینه‌های پیشنهادی خود را برای شهردار جدید تهران اعلام می‌کنند درخواست می‌شود که با گزینه‌های احتمالی و مدنظر صحبت و در صورت آمادگی آنها، رزومه‌های خود را در اختیار منتخبین قرار دهند تا مورد بررسی قرار گیرد.

چمران در واکنش به مطرح شدن اسامی چون علیرضا زاکانی، محمد مخبر، محسن پیرهادی، علی‌آبادی به عنوان گزینه‌های احتمالی شهردار جدید تهران تصریح کرد: این اسامی در فضای مجازی و گمانه‌زنی رسانه‌ای است و هنوز ما وارد مصداق و اسم خاصی از سوی منتخبین شورای شهر تهران نشدیم و قاعدتاً از امروز وارد این مسئله خواهیم شد و علی‌رغم اینکه تمامی این دوستان تواتنمندی و پتاسیل خوبی دارند اما هنوز اسمی از سوی منتخبین اعلام نشده است.

وی گفت: تلاش خواهیم کرد تا آغاز رسمی شورای شهر تهران، گزینه مدنظر برای شهردار تهران نهایی شود تا به محض آغاز دور جدید شورا بتواند فعالیت خود آغاز کند.

منتخب شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: البته انتخاب شهردار یک فرمول ریاضی نیست و قطعاً باید با دقت و حساسیت کامل این موضوع انجام شود.