باشگاه خبرنگاران/ فعال سیاسی اصلاح طلب درباره وضعیت فعلی جریان متبوع خود توضیحاتی ارائه داد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حسین نقاشی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضع فعلی جریان اصلاح طلب گفت: طبیعتا یک جریان سیاسی که از نظر تاریخی یک جریان ریشه دار کشور در است و از نظر پایگاه مردمی بخشی از مردم را نمایندگی می‌کند و برخواسته از یک بستر اجتماعی است نمی‌تواند در برابر مسائل مختلف اجتماعی سکوت کند یا به انزوای خود خواسته برود و از نقد و تاثیر گذاشتن بر قدرت حاکم خود را مبرا کرده و بی تفاوت باشد.

او ادامه داد: در این وضعیت فعلی که تمام ارکان قدرت و سه قوا و سایر منابع قدرت با یکدیگر همسو شده و قدرت یکدست شده منطقی‌ترین اقدام اصلاحات در وهله اول باید بازبینی مجدد در عملکرد خود باشد، برای اینکه ایده‌هایی را که قرار است در جامعه مطرح کند مورد باز بینی قرار دهد، قطعا در برخی مواقع در طول این ۸ سال و یا دو دهه گذشته ایراداتی در استراتژی‌های خود داشته که باید به نوعی این را مورد اصلاح قرار دهد.

نقاشی افزود: علاوه بر این جریان اصلاح طلب باید به نقد عملکرد‌ها و ارائه ایده‌ها و طرح و برنامه خود به رسانه‌ها بپردازد، یعنی نباید انتقاد صرف ارائه دهیم بلکه باید برنامه جایگزین هم ارائه دهیم. معتقدم که چنین نگاهی در بین احزاب و شخصیت‌های جریان اصلاحات باید ایجاد شود