باشگاه استقلال به اظهارات میلیچ واکنش نشان داد.

واکنش جالب باشگاه استقلال به ادعاهای میلیچ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

هروویه میلیچ  مدافع کروات تیم  استقلال  شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اظهاراتی را درباره مشکلات خودش در استقلال، طلب‌هایش و ... مطرح کرد.

باشگاه استقلال با رد ادعای میلیچ پاسخ اظهاراتش را داده که قابل تامل است. مدافع کروات آبی پوشان در بخشی از اظهاراتش گفته که پول هتل را باشگاه نداد و فرزاد مجیدی پرداخت کرده است، در صورتی که مبلغ مورد نظر توسط باشگاه پرداخت شد نه فرزاد مجیدی.

عنوان شد که حقوق ماهیانه او ۲۵ هزار یورو است، در صورتی که حقوق او یازده هزار و ۲۵۰ دلار است و کل بدهی به ایشان طبق قرارداد و نوتیس وکیل ایشان ۹ ماه حقوق عقب افتاده به اضافه دوازده هزار و ۲۵۰ دلار از پیش قراردادش است. میلیچ مدعی شده که ۴۰ هزار دلار از پاداش‌های حضورش در لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است که باید گفت باشگاه فصل گذشته با ایشان تسویه حساب کرد و حتی رسید به امضای ایشان موجود است.

​میلیچ در حالی ادعای صداقت با هواداران استقلال را کرده که به آن‌ها نمی‌گوید درخواست ۴۱۵ هزار دلار بابت تاخیر در پرداختی‌ها داشته است، آن هم در شرایطی که قراردادش ۲۰۰ هزار دلار است؟

میلیچ در بخش دیگری از اظهاراتش عنوان می‌کند وسایل فرزندانش در ایران توسط صاحبخانه‌اش نگه داشته، چون باشگاه پول کرایه منزل را نداده است. در این‌باره باید گفت قبل از اینکه میلیچ اقدام به اجازه آپارتمان کند به او اعلام شد که باشگاه فقط ۲۵ میلیون تومان بابت کرایه منزل پرداخت خواهد کرد، نه بیشتر. حتی او اعلام کرد مابه التفاوت کرایه ۵۴ میلیون تومانی منزلش را پرداخت می‌کند. باشگاه چکی به مبلغ ۵۰ میلیون تومان بابت کرایه آپارتمان پرداخت کرد، اما او ما به التفاوت را پرداخت نکرد و در اقدامی غیرمنتظره پس از دربی برگشت ایران را ترک کرد و زمانی که برگشت اقدامی برای پرداخت مابه التفاوت کرایه منزل نکرد و وسایلش را نگرفت.

مدافع کروات به همراه وکیلش پیش نویس قراردادی به مبلغ ۵۰۹ هزار یورو به باشگاه داد که ۳۹۲ هزار آن خالص به او پرداخت شود و مابقی برای مالیات. در حالی که قرارداد او در فصل گذشته ۲۰۰ هزار دلار بود که طبق اعلام وکیل او از این مبلغ ۱۱۳ هزار دلار باقی مانده است. ایشان با انتقال این عدد به قرارداد جدید خواهان ۴۶۴ هزار دلاری برای یک فصل شد که هیچ عقل سلیمی آن را نمی‌پذیرد.

منبع: میزان