قرعه کشی پیش فروش محصولات سایپا سه‌شنبه ۲۹ تیرماه با حضور نهادهای نظارتی برگزار می‌شود.

زمان قرعه کشی سایپا اعلام شد + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

زمان قرعه کشی سایپا هم اعلام شد. زمان قرعه کشی سایپا چندماهی است که به دلیل بالارفتن افسارگسیخته قیمت خودرو، از پیش اعلام می‌شود. زمان قرعه کشی سایپا برای آن دسته از شهروندان است که تا کنون موفق به برنده شدن در قرعه‌کشی‌های قبلی نشده‌اند. زمان قرعه کشی سایپا برای کسانی است که در شرکت خودروسازی دیگر یعنی ایران‌خودرو،‌ثبت‌نام نکرده باشند. زمان قرعه کشی سایپا را در این خبر بخوانید:

در این طرح ویژه خودروهای شاهین، کوییک اس، ساینا اس، کوییک دنده ای، ساینا دنده ای، کوییک دو رنگ آر، و وانت سایپا ۱۵۱ عرضه شد و زمان تحویل در جشنواره فروش فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیرماه سال آینده است.

همچنین به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیرخم پیش فروش محصولات شرکت زامیاد شامل نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دو گانه سوز آپشنال، نیسان دیزل و پادرا پلاس اجرا شد و موعد تحویل این خودروها آبان و آذرماه سال جاری در نظر گرفته شده است. در محصولات زامیاد برای اولین بار طی چند وقت اخیر و پس از اجباری شدن فرآیند قرعه کشی، دیگر قرعه کشی صورت نمی گیرد و هیچ محدودیتی در ثبت نام نیز وجود ندارد.

حال قرار است مراسم قرعه‌کشی معرفی منتخبان مجاز به ثبت‌نام نهایی این خودروها، ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۲۹ تیرماه برگزار شود. طبق اعلام سایپا فهرست نهایی انتخاب‌شدگان از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا و ارسال پیامک ظرف سه روزه پس از اتمام قرعه‌کشی اعلام خواهد شد.

خودرو سایپا

منبع: برنا