اخیرا نامه‌ای در فضای مجازی با عنوان پرواز اختصاصی نمایندگان در حال انتشار است که طی آن به تشریفات و استقبال از این نمایندگان اشاره شده است اما اصل موضوع چیز دیگری است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، اخیرا نامه ای در فضای مجازی با عنوان پرواز اختصاصی نمایندگان در حال انتشار است که طی آن به تشریفات و استقبال از این نمایندگان اشاره شده است.

به سراغ این نمایندگان مجلس رفتیم و اصل موضوع را از آنها جویا شدیم.

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهارداشت: قرار بود  در روز عرفه با سفر به عتبات عالیات  در مراسم روز عرفه کربلا حضور پیدا کنیم.

وی افزود: دوشب گذشته نیز متوجه شدیم بلیط هنوز برای سفر فراهم نشده و با توجه به شلوغی سفرها تا دو شب گذشته بلیط پرواز عادی برای ما پیدا نشد.

رضایی کوچی در ادامه عنوان کرد: بنا بود با پرواز سیستمی سفر کنیم و حرفی از پرواز خصوصی و تشریفات وجود نداشت؛ زمانی که به فرودگاه رفتیم و مراجعه کردیم به ما گفتند پرواز اختصاصی است و با تشریفات انجام می شود که ما مخالفت و مقاومت کردیم و نهایتاً سفر لغو شد و شبانه با پرواز عادی به مشهد رفتیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: اساساً انتشار چنین خبری و سفر ما به عتبات عالیات صحیح نیست و همان شب ما با سایر نمایندگان سفر را لغو کردیم چرا که خبری از پرواز خصوصی و تشریفات اینچنین نداشتیم لذا چون موافق چنین اقدامی نبودیم سفر را لغو کردیم.

همچنین محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در این باره به فارس گفت: ما اساسا اطلاعی از پرواز خصوصی خود نداشتیم و به محض مطلع شدن از این پرواز سفر را لغو کرده و بازگشتیم.

وی افزود: ما نمایندگان ملت هستیم و هرگز معتقد به تبعیض میان مردم و وکلای آنها نیستیم بنابراین نسبت به این موضوع اعتراض کردیم. 

سیدامیرحسین قاضی‌زاده نماینده مردم مشهد نیز در صفحه شخصی خود در واکنش به این موضوع نوشت: ‌دیشب در پرواز اختصاصی! به همراه مردم عزیز به مقصد حوزه انتخابیه‌ام‌ «مشهد مقدس» با ۳ ساعت تأخیر. و حکایت معروف «خسن و خسین هر ۳ دختران معاویه هستند»!

در روز عرفه در حرم مطهر رضوی دعاگوی شما خواهم بود.