«ران درمر» که از سال ۲۰۱۳ تا همین هفته‌های قبل سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن بود، به یک اندیشکده یهودی مخالف ایران در واشنگتن ملحق شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش فارس، اندیشکده «بنیاد یهودی برای امنیت ملی آمریکا» که مواضع تند ضد ایرانی دارد، سفیر سابق رژیم صهیونیستی در آمریکا به این اندیشکده ملحق شد.

«ران درمر» که با روی کار آمدن کابینه جدید در فلسطین اشغالی از منصب خود به عنوان سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا کناره‌گیری کرد، به یک اندیشکده یهودی ضد ایرانی در آمریکا پیوسته است.

به روزنامه صهیونیستی «جروالم پست»، درمر از ۲۰۱۳ تا همین اواخر عهده دار منصب سفارت تل‌آویو در واشنگتن بود.

اندیشکده «بنیاد یهودی برای امنیت ملی آمریکا»(JINSA) در بیانیه‌ای ضمن اعلام عضویت ران درمر اعلام کرد که او روی مسائلی از قبیل «تقویت اتحاد بین اسرائیل و ایالات متحده، تهدیدات ایران و مقابله با تلاش‌ها برای تضعیف اسرائیل» متمرکز خواهد شد.

این اندیشکده یهودی رسالت خود را «دادن آموزش به تصمیم سازان کنگره، ارتش و حوزه مسائل امنیت ملی درباره منافع دفاعی و استراتژیک آمریکا با تمرکز بر خاورمیانه و روابط با اسرائیل» اعلام کرده است.

ران درمر که پیش از تعیین به عنوان سفیر تل‌آویو در واشنگتن رئیس دفتر بنیامین نتانیاهو بود، در بیانیه‌ای درباره عضویت در این اندیشکده یهودی توضیحاتی داد.

درمر اعلام کرد: «بنیاد یهودی برای امنیت ملی آمریکا (JINSA) هم از نظر فکری درباره چالش‌های استراتژیکی که ایالات متحده و اسرائیل با آن مواجه هستند و هم از نظر ترسیم سیاست‌ها به منظور رفع این چالش‌ها منبعی ارزشمند است».

این سیاستمدار صهیونیست سپس با اشاره به مواضع ضد ایرانی این اندیشکده و «مایک میکوفسکی» مدیر آن، از بنیاد یهودی برای امنیت ملی آمریکا و رئیس آن تمجید کرد.