اگر بودجه خود را تهیه کرده‌اید و تنها مانده است که از بین انواع خودروهای لوکس یک مدل را انتخاب کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که یکی از مدل‌های زیر را خریداری نمایید. چرا که مدل‌هایی که قصد دریم درباره‌شان صحبت کنیم، طرفداران و فروش قابل توجهی را داشته‌اند و به عبارتی یک معامله شیرین را برای شما رقم می‌زنند که از انجامش قطعاً پشیمان نخواهید شد.

خرید استثنایی انواع خودروهای لوکس در سال 1400
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دوست دارید در سال 1400 صاحب یک خودروی لوکس و وارداتی شوید؟ سال جدید و خودروی جدید. چه چیزی می‌تواند بهتر از این باشد؟ همه ما دوست داریم خودرویی لوکس و عالی داشته باشیم که با سوار شدن در آن احساس هیجان و لذتی وصف نشدنی داشته باشیم.

بسیاری از خودروسازان دنیا برای جلب رضایت مشتریان و علاقه مندان خود، دائماً مدل‌های جذابی را روانه بازار می‌کنند. مدل‌هایی که بسیار مدرن و پیشرفته هستند و از تکنولوژی‌های روز دنیا بهره می‌برند. یک خودروی عالی می‌تواند خاطرات خوب بسیاری را برای شما در کنار خانواده و دوستانتان بسازد. مثلاً زمانی که در جاده هستید و قصد رفتن به مسافرت را دارید، خودروی لوکس شما نمی‌گذارد آب در دل سرنشینان تکان بخورد.

همه امکانات رفاهی و تجهیزات امنیتی به روز و عالی، موجب می‌شوند که کمترین احساس خستگی را نداشته باشید. خودروهای لوکس سرعت بالایی دارند و صفر تا صد سرعت را در عرض چند ثانیه سپری می‌کنند. همچنین می‌توانید از امکانات و تجهیزات سرگرمی‌شان در طول مسیر استفاده کنید. مثلاً به کمک نمایشگر تعبیه شده در آن‌ها فیلم ببینید، بازی کنید و یا به صدای موسیقی روح بخشی گوش بسپارید. اما از همه این‌ها که بگذریم، شما دوست دارید در سال جدید چه خودروی لوکسی را داشته باشید؟

اگر بودجه خود را تهیه کرده‌اید و تنها مانده است که از بین انواع خودروهای لوکس یک مدل را انتخاب کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که یکی از مدل‌های زیر را خریداری نمایید. چرا که مدل‌هایی که قصد دریم درباره‌شان صحبت کنیم، طرفداران و فروش قابل توجهی را داشته‌اند و به عبارتی یک معامله شیرین را برای شما رقم می‌زنند که از انجامش قطعاً پشیمان نخواهید شد.

 

  • خودروی BMW i8

2

BMW i8 یکی از خودروهای لوکس و باکلاس بازار است که رودسترهای جدید نیز به گرد پایش نرسیده‌اند و همواره به عنوان یک خودروی بی همتا و عالی از کمپانی بی ام دبلیو شناخته می‌شود. خودروی Bmw i8 که یک اتومبیل هیبریدی همه چیز تمام است، علاوه بر نمای طراحی ظاهری خود که به زیبایی پدیدار شده است، دارای توان موتور و قدرت بدنه بسیار خوبی می‌باشد و بسیار قدرتمند و با امکانات است. پیشرانه بنزینی آن 1.5 لیتری است و خودرویی 3 سیلندر می‌باشد و برای آن دو موتور برقی و یک شاسی با کیفیت در نظر گرفته شده است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این خودروی لوکس با سرعت و شتابی که دارد، قادر است در عرض 4.4 ثانیه از صفر تا صد را پر کند. نکته قبل تأمل دیگری که در رابطه با این خودرو وجود دارد، مصرف سوخت آن است. BMW i8 هر 100 کیلومتر را با سوزاندن 1.7 لیتر بنزین طی می‌کند و شرکت Bmw حالت اقتصادی و مقرون به صرفه‌ای را برای سوخت این خودروی جذاب در نظر گرفته است.

اگر به دنبال یک خودروی هیبریدی سوپراسپورت هستید، Bmw i8 بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این اتومبیل که نخستین بار در سال 2009 در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی شد، از همان زمان تا به امروز خوش درخشید و هم اکنون نیز به عنوان یکی از برترین خودروهای جهان شناخته می‌شود. اگر قصد خرید بی ام و  i8 را با شرایط استثنایی و مناسب‌ترین قیمت دارید، هم اکنون می‌توانید آن را از سایت CARECH خریداری نموده و در اسرع وقت آن را تحویل بگیرید.

 

  • خودروی آئودی A6

3

خودروی آئودی A6 یک خودروی سدان لوکس می‌باشد که جدیدترین نسل از آن در نمایشگاه ژنو و در سال 2018 رونمایی شد. اگر خواهان خودروی تشریفاتی و عالی هستید، بهتر است به خودروی آئودی A6 فکر کنید، چرا که این خودرو علاوه بر داشتن امکانات و تجهیزات فنی ایده آل به خوبی شکوه و زیبایی را به تصویر می‌کشد. سازندگان خودروی لوکس آئودی A6 با هدف معرفی یکی از برترین سدان های موجود در بازار، این اتومبیل را تولید و عرضه کردند. جالب است بدانید که خودوری بی نظیر آئودی A6 بسیار لوکس و دوست داشتنی است و تا به امروز 5 نسل از آن ارائه شده که هر یک ویژگی‌های منحصر به فرد خودشان را دارند. اما اگر بخواهیم صادقانه بگوییم مدل آئودی A6 یکی از زیباترین و برجسته‌ترین سدان هایی است که تا کنون تولید شده و رقیبی برای آن در حال حاضر وجود ندارد.

اولین نسل از این خودروی وارداتی، در سال 1994 عرضه شد که جایگزینی برای مدل آئودی 100 بود. نخستین نسل از این خودرو با عنوان C4 به بازار آمد که در چندین تیپ گوناگون و با موتورهای 4 تا 6 سیلندری تولید می‌شد. پس از ان نیز نسل دوم تحت عنوان C5 فولکس واگن در سال‌های 1997 تا 2004 روی کار آمد که نظرات بسیاری را به خود جلب کرد و مانند الماسی در بازار خودرو درخشید. اگر خواهان خرید آئودی A6 مدل جدید هستید، هم اکنون دکمه ثبت سفارش در سایت کارچ را کلیک کنید و به راحتی مالک این خودروی لوکس شوید.

 

  • خودروی رنجرور

4

اگر به دنبال یک گزینه خاص در میان خودروهای لوکس و وارداتی هستید، باید به سراغ رنجرور ایووک ۲۰۲۰ بروید. چرا که این خوردو دارای سیستم محرکه هیبریدی است و طرفداران بی شماری دارد. ایووک ۲۰۲۰، اولین مدل نیمه هیبریدی لندرور محسوب می‌شود که پس از رونمایی به خوبی بازارها را تحت تأثیر خود قرار داد و خرید و فروش بسیاری برای آن کلید خورد. جالب است بدانید که این خودروی لوکس انگلیسی که البته شاسی بلند هم می‌باشد همتای مدل رنجرور ولار است ولی به لحاظ زیبایی ظاهری صد پله بالاتر می‌باشد.

علاقه مندان به خودروهای اسپورت و اووک می‌توانند تجربه لذت بخشی را از خرید رنجرور داشته باشند. چرا که تولید کنندگان انگلیسی این خودرو، آن را به یک شاسی‌بلند بی نظیر و ایده آل تبدیل کرده‌اند که می‌توانید هم در جاده و هم برای مصارف شهری از آن استفاده کنید. کمپانی لندرور با تولید خودروی رنجرور ثابت کرد که یک ابر قدرت در زمینه خودروسازی است و تا به امروز هیچ مدلی جایگزین این اتومبیل نشده است. رنجرور که در کلاس بندی خودروهای کلاس‌اور قرار دارد از بدو ورود به بازارهای کشورمان مورد استقبال خوبی قرار گرفت و تیپ‌های گوناگونی از آن به فروش رسید. حتی بسیاری از کارشناسان خودرو، رنجرور را مشهورترین شاسی بلند اروپایی معرفی می‌کنند و طراحی‌اش را جذاب و خیره کننده می‌دانند.

اگر می‌خواهید این اتومبیل فوق لوکس را داشته باشید برای خرید خوردوی رنجرور کافیست سفارش خریدتان را در سایت کارچ ثبت کنید و با نازل‌ترین قیمت و ایده آل ترین شرایط آن را دریافت نمایید.