دشمنان آرزوی نا امن کردن مرزهای کشور را به گور می‌برند

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ایرنا - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ناامن کردن مرزهای کشورهای اسلامی از جمله مرزهای ایران استراتژی همیشگی دشمنان و بیگانگان بوده اما این آرزوی خود را به گور می‌برند.

سرلشکر حسین سلامی عصر یکشنبه در حاشیه یادواره شهدای شهرستان سنندج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرزهای ما امن و بااقتدار است و جوانان ایران اسلامی با اقتدار ایستاده و امنیت را حفظ می‌کنند.

 وی افزود: ما امروز خدمت مردم شریف، وفادار و فداکار کردستان رسیدیم، مردمان فهیم و بافرهنگ این سرزمین که ده‌ها سال است در مقابل همه تهاجمات سنگینی که استکبار چه در سطح عملیات میدانی و چه عملیات رسانه‌ای و روانی داشته‌اند ایستادگی کرده و از استقلال کشور دفاع کرده و تمامیت ارضی وطن را حفظ کرده‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کردستان با اشاره به اینکه سرزمین لاله‌های خونرگ وطن ایران است گفت: امروز حافظان امنیت و آرامش مردم در ارتفاعات سرزمین کردستان مستقر هستند تا از آبرو، امنیت، آرامش و رفاه این مردم دفاع کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: خداوند تبارک و تعالی به مردم و رزمندگان آنها توفیق عنایت کند که بتوانند راهی را که شهدا همواره رفته‌اند ادامه دهند و پرچم‌ها تا ابد سرفراز باقی بماند.

سرلشکر سلامی در مورد امنیت کردستان هم گفت: الحمدالله کردستان مثل همه نقاط کشور از امنیت کامل برخوردار است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: هم مردم و هم رزمندگانی که از نیروهای مختلف در مناطق مرزی و غیرمرزی حضور دارند حافظ امنیت هستند و ماموریت‌های خود را به نحو احسن انجام می‌دهند.