عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حجم سنگین سلاح‌های جنگی غیرمجاز در خوزستان تاکید کرد: باید هرچه سریع‌تر نسبت به جمع‌آوری این سلاح‌ها اقدام شود تا مردم این استان گرفتار مشکلات امنیتی نشوند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود احمدی بیغش نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با اشاره به حوادث اخیر در استان خوزستان اظهار داشت: در کوران حوادث پیچیده منطقه‌ای، حوادث تلخ خوزستان با بی‌تدبیری دولت تن‌پرور به وقوع پیوست و این استان در عطش سنگینی فرو رفت.

وی با تاکید بر اینکه دولت رئیسی برای جبران این تنبلی‌ها اقدام کند، به حجم سنگین سلاح‌های جنگی غیرمجاز در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: باید هر چه سریع‌تر نسبت به جمع‌آوری این سلاح‌ها اقدام شود تا این مردم گرفتار مشکلات امنیتی نشوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین با اشاره به برخی اتفاقات در مرزهای شمال غرب کشور گفت: هوس‌بازی‌های اردوغان در مرزهای شمال غرب تمام‌شدنی نیست و در جریان برخی حصارکشی‌ها، تعرض‌هایی به مرزهای ما می‌شود که وزرای امور خارجه و کشور باید در این خصوص اقدام کنند.

احمدی بیغش تصریح کرد: علاوه بر اینها، رد پاهایی از حمایت ترکیه از طالبان دیده می‌شود که لازم است با آن برخورد شود.

وی خطاب به رئیس جمهور ترکیه گفت:‌ آقای اردوغان! ایران، مکزیک نیست و تو هم رئیس جمهور آمریکای جنایتکار نیستی.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین در بخش دیگری از این تذکر گفت:‌ علی‌الظاهر حسن روحانی تمام شده اما جریان فکری خبیث آنها تمام‌شدنی نیست؛ لذا هوشیاری ملت ایران در آینده به ویژه در 20 روز آینده حیاتی است.