عکسی جدید از پژمان بازغی در سریال «قبله عالم». این سریال در مرحله تولید می‌باشد .

عکس دیده‌نشده از تیپ زنانه پژمان باغی!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

عکسی از از هنرنمایی پژمان بازغی در سریالال جدیدش را مشاهده می‌کنید. پژمان بازغی متولد نوزدهم مرداد ماه ۱۳۵۳ در شهر تهران است. پژمان بازغی تا سن ۴ سالگی به همراه خانواده اش در تهران زندگی کرده اند ، اما بعد از آن به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف کشور زندگی کرده اند. پژمان بازغی دو خواهر به نام های مریم و کاملیا دارد. پژمان بازغی با بازیگرانی مثل سام درخشانی و کامبیز دیرباز رفاقت دیرینه ای دارد.

پژمان بازغی

بیوگرافی پژمان بازغی

آشنایی پژمان بازغی با بازیگری به دورانی بر می گردد که در دانشگاه آزاد لاهیجان در رشته مهندسی معدن تحصیل می کرد. پس از اینکه وارد سینمای جوانان مرکز گیلان می شود به طور جدی فعالیت بازیگری را دنبال می کند.

پژمان بازغی

و همین پیگیری باعث می شود که در سال ۱۳۷۳ اولین فیلم خود را به کارگردانی مجید فهیم خواه با نام اعتراف بازی کند. در ادامه راه با بازی در سریال خاطره انگیز و پر بیننده آژانس دوستی به شهرت و محبوبیت بسیاری دست می بابد.

پس از آن با بازی در چند فیلم سینمایی جایگاه خود را به عنوان بازیگری توانا در تلویزیون و سینما تثبیت می کند. جالب است بدانید پژمان بازغی در اجرا هم مانند بازیگری موفق عمل کرد و در چند برنامه موفق و پر بیننده به عنوان مجری فعالیت داشته است.

پژمان بازغی با بازیگرانی مثل سام درخشانی و کامبیز دیرباز رفاقت دیرینه ای دارد. جالب است بدانید پرهام برادر پژمان بازغی هم به بازیگری علاقمند است و در فیلم هایی مثل شب برهنه و پسران مهتاب به کارگردانی سعید سهیلی ایفای نقش کرده است.

پژمان بازغی

آشنایی با همسرش و ازدواج

همسر پژمان بازغی در گفتگو با مهران مدیری در برنامه دورهمی در مورد ازدواج شان گفت ابتدا از پژمان خوشم نمی آمد و پس از اینکه یک دوست مشترک ما را با هم آشنا کرد باز هم از او خوشم نمی آمد ولی با گذشت زمان کم کم عاشقش شدم.

و پژمان هم عاشق من شد. پس از آشنایی و شناخت از هم در سال ۱۳۸۴ با هم ازدواج کردیم. جالب است بدانید پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر هر دو متولد سال ۱۳۵۳  هستند و جالب تر اینکه پژمان بازغی ۲ ماه از همسرش کوچکتر است.

ثمره ازدواج این زوج دوست داشتنی دختریست به نام نفس بازغی که در سال ۱۳۸۷ و سه سال پس از ادواج پژمان بازغی به دنیا آمده است. نفس بازغی شباهت بسیار زیادی به مادرش دارد که در دیدار اول این شباهت همه را متعجب می کند.

پژمان بازغی

پژمان بازغی

پژمان بازغی

پژمان بازغی