خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیست مدعی شده که ایران کشتی تجاری آن‌ها را با پهباد هدف قرار داده، گفت: صهیونیست‌ها بدانند که انگشت مبارزان نظام و انقلاب روی ماشه بوده و اگر اقدامی علیه مواضع ایران انجام بدهند تلاویو را با خاک یکسان خواهند کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام ناصر صالحی امروز در آیین عبادی‌سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان آستارا اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های تقوا اهمیت دادن به شعائر الهی ازجمله برپاداشتن مجلس عزای اباعبدالله حسین (ع) و ۷۲ شهید صحرای کربلا است. 

وی خواستار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در ایام محرم و صفر شد و گفت: دوست‌داران اهل بیت در چهارچوب دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام به عزاداری حسینی کرده و از افراط و تفریط خودداری کنند. 

امام‌جمعه موقت آستارا یکی از راه‌های جلوگیری از مرگ‌ومیر ناشی از ویروس کرونا را واکسیناسیون دانست و بیان کرد: وضعیت شهرستان خوب نیست، به۹طوری‌که مردم با عادی‌انگاری به افزایش مبتلایان ویروس کرونا دامن زده‌اند و در بیمارستان‌ها جای خالی وجود ندارد. 

صالحی با بیان اینکه مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس‌جمهور دولت سیزدهم در کمال آرامش و به بهترین نحوممکن برگزار شد، افزود: شعارهای اصلی انقلاب در سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم تحلیف احیا و از پنج مرحله‌ای که مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده‌اند در حال تشکیل دولت اسلامی هستیم. 

وی عدم‌وابستگی به غرب را یکی از مؤلفه‌های دولت اسلامی برشمرد و تصریح کرد: زبان دنیا، زبان مقاومت و اقتدار است؛ تا زمانی‌که با تکیه بر تولید داخلی و حمایت از تولیدات ملی صاحب قدرت بشویم می‌توانیم آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها را به زانو بنشانیم.

امام جمعه موقت آستارا تغییر در رژیم جمهوری اسلامی، تغییر در ساختار کشور ازجمله حذف ولایت‌فقیه، تغییر فضای سیاسی حاکم بر کشور و تغییر رفتار ایران در منطقه را ازجمله سناریوهای پیش‌روی آمریکا در مواجه با ایران دانست و گفت: آمریکایی‌ها در سه سناریوی اول ناکام مانده و با شکست مواجه شده‌اند. 

صالحی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در تلاش هستند تا به واسطه سناریوی چهارم و با محدود کردن توان موشکی کشور حضور ایران را در منطقه به حداقل برسانند، بیان کرد: آمریکایی‌ها و ایادی وابسته به کفر به واسطه مجلس انقلابی و دولت مردمی این آرزو را به گور خواهند برد. 

وی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیست مدعی شده که ایران کشتی تجاری آن‌ها را با پهباد هدف قرار داده است، افزود: صهیونیست‌ها بدانند که انگشت مبارزان نظام و انقلاب روی ماشه بوده و اگر اقدامی علیه مواضع ایران انجام بدهند تلاویو را با خاک یکسان خواهند کرد. 

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه طرح صیانت از فضای مجازی با حاشیه و چالش همراه بوده و دراین‌خصوص با کارشناسی‌های صورت‌گرفته باید منافع مردم موردتوجه قرار گیرد، گفت: آدم عاقل کلید اسرار خود را دست دشمن نمی‌دهد؛ درحالی‌که به واسطه شبکه‌های مجازی اسرار مردم به دست بیگانگان افتاده است.