رکنا/ زنی در ارومیه همسرش را به قتل رساند و در خواب او را سلاخی کرد.

زن ارومیه‌ای شوهرش را در خواب سلاخی کرد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی از دستگیری و شناسایی زنی که در ارومیه همسرش را به قتل رسانده بود، در کمتر از دو ساعت، خبر داد.

سرهنگ شکری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل فردی مذکر حدودا ۳۲ ساله در ارومیه  اکیپی از کارآگاهان اداره جنایی و تشخیص هویت بلافاصله به محل وقوع جرم اعزام شدند. 

او افزود: در بررسی اولیه برابر اعلام همسر مقتول مشخص شد حوالی ساعت۶ صبح در خواب توسط شخصی ناشناس که وارد منزل شده بود به قتل رسیده و به جهت حساسیت موضوع رسیدگی به آن در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

زن سنگدل با چاقوی آشپزخانه شوهرش را کشت

سرهنگ شکری با اشاره به اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول با استفاده از  کارد آشپزخانه به قتل رسیده است، ادامه داد: کارآگاهان با بررسی صحنه قتل، جسد و آلت قتاله به همسر مقتول و مادرش مظنون و آنها را با هماهنگی قضایی جهت بررسی تخصصی به پلیس آگاهی دلالت کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: همسر مقتول در بازجویی های اولیه منکر قتل همسرش شد که نهایتا در مواجهه با دلایل، مدارک و مستندات کافی به جرم ارتکابی خود به انگیزه اختلاف  خانوادگی با همسرش اعتراف کرد.

سرهنگ شکری در پایان بیان کرد: دراین راستا پرونده تکمیلی به همراه متهم به مراجع قضایی معرفی و ارسال شد.