نماینده مجلس تاکید کرد: مدیران باید بدانند که ترک فعل آنها مورد توجه است و در عین حال ترک فعل ها مستند و مستدل مورد بررسی قرار می گیرند.

پرونده ترک فعل مسئولان نظام روی میز قوه قضائیه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به ورود قوه قضاییه به ترک فعل مسئولان، بیان کرد: رسیدگی به این موضوع حساس و مهم فصل جدیدی است که قوه قضاییه شروع کرده البته نکاتی باید در این زمینه رعایت شود تا تاثیرگذاری لازم را داشته باشد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رسیدگی به ترک فعل ها باید به‌دور از جوسازی  و غوغاسالاری، جناح بندی و نگاه های سیاسی انجام شود.

وی ادامه داد: با گزارش کامل دستگاه های ذی ربط مثل سازمان بازرسی و دیوان محاسبات باید به ترک فعل مسئولان ورود کرد، به نحوی اگر دستگاهی ماموریتی داشت و به موقع انجام نداده عوامل آن را بررسی شده تا مشخص شود دلیل آن عدم تخصیص اعتبار بوده یا تعلل و اهمال کاری بوده است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در واقع نمی شود با یک بیان ظاهری درباره ترک فعل قضاوت کرد اظهارداشت:  ورود دستگاه های نظارتی و قوه قضایی به این امر مهم ضروری است، فضای جامعه باید مطالبه گری باشد اما به دور از جوسازی و جناح بندی و در فضای آرام این کار صورت گیرد.

میرتاج الدینی تاکید کرد: مدیران باید بدانند که ترک فعل آنها مورد توجه قرار می گیرد در عین حال ترک فعل ها مستند و مستدل مورد بررسی قرار می گیرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: از موارد ترک فعل می توان به عدم تخصیص به موقع اعتبار خوزستان اشاره کرد که باعث ایجاد بحران آب در این استان شد./