فارس/ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: همه چیز برای نابودی رژیم صهیونیستی آماده و عملیاتی است و جمهوری اسلامی منتظر آن فرصت طلایی است تا کار آنها را تمام کند.

کریمی قدوسی: همه چیز برای نابودی صهیونیسم فراهم است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله نظامی به جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: سردار سلامی در دیدار با مهمانان جبهه مقاومت و محور مقاومت که در چند روز گذشته برگزار شد مواردی را بیان کردند و فرمانده کل سپاه در این نشست به آنها جمله‌ای گفت که صهیونیست‌ها کاملاً معنا و مفهوم این جمله را می‌دانند.

وی افزود: همه چیز برای نابودی رژیم صهیونیستی پای کار رفته و آماده و عملیاتی است و جمهوری اسلامی منتظر آن فرصت طلایی است تا کار آنها را تمام کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تأکید کرد: قطعاً جنگ آینده صهیونیست‌ها با کشورهای محور مقاومت و به خصوص حزب‌الله منجربه نابودی صهیونیست‌ها و تحقق آن وعده الهی خواهد شد و صهیونیست‌ها در شرایط فعلی برای روحیه دادن به وضعیت خودشان سعی می‌کنند با اراجیف‌گویی و هذیان‌گویی وضعیت را تغییر دهند. این در حالی است که رنگ و روی صهیونیست‌‌ها بر اثر شکست‌های پیاپی ریخته شده است.

کریمی قدوسی گفت: صهیونیست‌ها به لرزه افتاده‌اند و برای آنکه به نظامیان خود روحیه بدهند حمله نظامی به ایران را مطرح می‌کنند. 

وی افزود: در حادثه پیش‌رو جبهه مقاومت، حزب‌الله، فلسطین و انصارالله یمن مقابل صهیونیست‌ها قرار دارند و خود کشورهای منطقه می‌کوشند زمینه نابودی قطعی صهیونیست‌ها را فراهم آورند و آنقدر نیرو، امکانات، تاکتیک، آموزش و ایمان دارند که بخواهند کار صهیونیست‌ها را تمام کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس عنوان کرد: نابودی صهیونیست‌ها در پاسخ به اظهارات آنها بیان شده  است وگرنه اضمحلال آنها خیلی سریع‌تر از این حرف‌ها رخ خواهد داد و بدانیم که نابودی صهیونیست‌ها حتمی و قطعی است و برای این کار همه چیز پای کار است.