تسنیم/ فرمانده کل سپاه گفت: ما منتظر هستیم که ستاد ملی کرونا در رابطه با تعطیلات تصمیم بگیرند و اگر در این رابطه تصمیم اساسی گرفته شد، نیروهای انتظامی، بسیج و وزارت بهداشت و همه دستگاه‌هایی که در مسئله اجرای کامل ضوابط مرتبط با این تعطیلات پای کار باشند.

سردار سلامی: منتظر هستیم ستاد کرونا در مورد تعطیلات تصمیم بگیرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سرلشکر حسین سلامی در پایان نشست ویژه ستاد مقابله با کرونا استان تهران در جمع خبرنگاران گفت:‌ آنچه که در این جلسه تصمیم گیری شد این بود که از فردا در سراسر کشور اجرای موثر و کاملا مستمر و قوی طرح محله محور حاج قاسم سلیمانی با همکاری سازمان بسیج مستضعفان و سپاه‌های استانی سپاه پاسداران و دستگاه‌ها و نهادهای بهداشتی و درمانی وزارت بهداشت آغاز شود.

وی افزود:‌ علاوه بر این تاکید شد که ظرفیت‌های وسیع برای گسترش واکسیناسیون انجام شود و در همین راستا سپاه این آمادگی را دارد که هرچه واکسن در اختیار ما قرار گیرد ما نیز مراکز واکسیناسیون را گسترش دهیم و از سوی دیگر مراکز موجود را نیز با افزایش ساعات کاری به دو شیفت و سه شیفت در خدمت امر واکسیناسیون در کشور قرار دهیم.

فرمانده کل سپاه گفت: در عین حال عامل اصلی مقابله با این خطر خود مردم هستند و اگر مردم همکاری کنند و مسئولان امر نیز تمام تلاش خود را به کار گیرند می‌توانیم از این اوج بیماری نیز عبور کنیم و شرایط با ثباتی را داشته باشیم.