ایسنا/ سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور وزرای پیشنهادی نفت، راه و شهرسازی، دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسات این کمیسیون خبر داد.

بررسی برنامه‌های ۴ وزیر پیشنهادی در کمیسیون امنیت ملی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمود عباس زاده مشکینی اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی جلساتی با حضور ۴ وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برگزار کرد و به بررسی برنامه آن ها پرداخت.

وی با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: با توجه به محدودیت بودجه دولتی و منابع بر بودن پروژه های وزارت راه و شهرسازی مواردی درباره نحوه فعال سازی منابع خصوصی مطرح شد.

عباس زاده افزود: در نشست با وزیر پیشنهادی ارتباطات به موضوع توجه به زیر ساخت ها تاکید شد چون در عصر ارتباطات، تکنولوژی و هوش مصنوعی قرار داریم و آینده کشورها در گرو پیشرفت ها در حوزه ارتباطات است.

وی درباره مباحث مطرح شده با حضور وزیر پیشنهادی وزارت نفت گفت: آقای اوجی درباره ارتباط نفتی، فروش نفت، تولید نفت، نحوه صادرات و برنامه های وزارتخانه برای تکمیل زنجیره تولید و جلوگیری از خام فروشی و استفاده از درآمد حاصل از فروش نفت توضیحاتی ارائه کرد البته نگاه او به نفت به عنوان سرمایه نسل های آتی است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به حضور وزیر پیشنهادی دادگستری اشاره و خاطرنشان کرد: آقای رحیمی سابقه یک دوره نمایندگی مجلس را در کارنامه خود دارد لذا برنامه هایی در حوزه کاری این وزارتخانه بین قوه ای مطرح کرد.