پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

قرص و پاستیل های تقویت مو هیرتامین HairTamin مکملی طبیعی و گیاهی دارای ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌های ضروری برای رشد و تقویت مو هستند. طراحی شده توسط تیمی از دانشمندان آمریکایی که مکملی گیاهی و موثر اختراع کرده‌اند که هیچ ضرری برای هیچکس نداشته و باعث نخواهد شد موهای زائد افزایش پیدا کنند و مانند یک مولتی ویتامین عمل خواهد کرد. مصرف قرص‌های هیرتامین بسیار آسان بوده و فقط نیاز است روزانه یک عدد هرموقع از روز (همراه با غذا) دریافت شود همچنین مدل پاستیلی هیرتامین را روزانه دو بار با غذا یا بدون غذا مصرف کنید. تاثیر شگفت‌آور این مکمل آمریکایی آن را بسیار معروف و محبوب کرده است که در اولین دوره مصرفی تغییر چشمگیری را مشاهده خواهید کرد، موهای قوی‌تر، بلندتر، ضخیم‌تر و براق‌تر. دلیلی خواهد شد که هیرتامین عضو جدا نشدنی از رژیم غذایی شما شود. (توجه کنید اکثر سوالات از وبسایت اصلی هیرتامین برداشته و ترجمه شده‌اند)

سوالات متداول درمورد هیرتامین

چه کسی می‌تواند هیرتامین را مصرف کند؟

قرص‌های هیرتامین (Advanced Formula) با بسته بندی قرمز رنگ و پاستیل‌های هیرتامین هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان و برای انواع مو از تمام قومیت‌ها طراحی شده اند. "هیرتامین مام" مخصوص خانم‌های باردار و مادرانی که به تازگی زایمان کرده‌اند طراحی شده است که به عنوان تغذیه‌ی مو برای دوران بارداری و پس از زایمان عمل می‌کند.

نکته: محصولات هیرتامین برای افراد ۱۸ سال به بالا و بزرگسالان طراحی شده است و حتما قبل از مصرف هرگونه مکمل غذایی با پزشک خود مشورت کنید.

روش مصرف قرص هیرتامین؟

وقتی که برای این فرمول برنامه‌ریزی می‌کردیم، یک چیز کاملا واضح بود: ما می‌خواستیم هیرتامین یک مکمل آسان برای برنامه روزانه شما باشد. قرار دادن بیش از ۲۰ ماده در یک کپسول آسان نبود اما ما این‌کار را کردیم؛ و ما این کار را بدون استفاده از رنگ‌ها، طعم‌دهنده‌ها یا مواد سمی مصنوعی انجام دادیم. 

کافی است یک عدد کپسول راحت هضم و آسان برای یادآوری را روزانه یک بار ترجیحا با غذا روز یا شب دریافت کنید.

البته اگر از مکمل های پاستیلی ما استفاده میکنید، دو عدد پاستیل خوشمزه مصرف کنید. (شب یا روز با غذا یا بدون غذا)

بهترین زمان برای استفاده از ویتامین‌های هیرتامین زمانی است که یادتون می‌افته. چه صبح، چه وقت ناهار یا شب قبل از خواب. سعی کنید برای نتیجه‌ی بهتر هر روز سر همان زمان مصرف کنید. برای کپسول‌ها، ما پیشنهاد می‌کنیم که با وعده‌ی غذایی مصرف شود، اما برای پاستیل ها شما می‌توانید با غذا یا بدون غذا مصرف کنید.

مواد تشکیل دهنده پاستیل های هیرتامین

اگر اشتباهی، بیشتر از یک کپسول مصرف کنم چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا نتیجه‌ی بهتر دریافت خواهم کرد؟

در حالی ‌که ما گزارش‌هایی را درمورد برخی از مشتریان دریافت کرده‌ایم که با مصرف بیش از دوز توصیه شده نتایج کمی سریع‌تر را تجربه کرده‌اند، توصیه می‌کنیم دستور العمل‌های روی برچسب را دنبال کنید. ۱ کپسول در روز برای نوع MOM و فرمول پیشرفته و ۲ عدد در روز برای پاستیلی ها. ما به سختی با تیم فرمولاسیون و دانشمندان خود کار کردیم تا مواد لازم و مقادیر مناسب مورد نیاز بدن را برای جذب بهتر مواد مغذی و در نتیجه رشد موهای سالم‌تر و قوی‌تر قرار دهیم. 

دو برابر کردن ویتامین‌ها توصیه نمی‌شود و اغلب می‌تواند عوارض جانبی و سمیت ایجاد کند، بدون اینکه پاسخ بهتری داشته باشد.

آیا هیرتامین گیاهی است؟ آیا می‌توانم فرمول پیشرفته و پاستیلی را هم‌زمان مصرف کنم؟

ما توصیه نمی‌کنیم که هر دو نوع را به طور هم‌زمان مصرف کنید، اما اگر هر دو فرمول را دارید قطعا می‌توانید روز مصرف فرمول‌ها را جابه‌جا کنید‌. به عنوان مثال، می‌توانید روز دوشنبه یک کپسول مصرف کنید و روز بعدی دو عدد پاستیل. ما فقط توصیه می‌‌کنیم که هر دو را همان روز مصرف نکنید.

من از بلعیدن قرص متنفرم. آیا راه دیگری برای مصرف ویتامین‌های من وجود دارد؟

ما کاملا متوجه‌ایم که برخی از ماها نمی‌توانیم یک قرص را قورت بدهیم، هرچقدر هم که کوچیک باشد. از آن‌جا که قرص‌های "فرمول پیشرفته" و "MOM" هر دو کپسول هستند، در واقع می‌توانید کپسول را باز کرده و محتوای آن را داخل نوشیدنی، شیک، یا هر غذایی که مربوط به آن است بریزید. با تشکر از آنتی‌اکسیدان‌های طلایی ما که وقتی آن را بیرون میریزید با بوی دل‌پذیر و ظاهر خوشایند مواجه خواهید شد. از طرف دیگر، می‌توانید هیرتامین را به عنوان جویدنی با استفاده از هیرتامین های پاستیلی ما مصرف کنید.

آیا مادران شیرده یا باردار می‌توانند هیرتامین مصرف کنند؟

هیرتامین مولتی ویتامین است و عموما توسط پزشکان بی‌خطر تلقی می‌شود. ما "هیرتامین مام" را به طور خاص برای زنان باردار و مادرانی که به تازگی زایمان کرده‌اند تولید کرده ایم. از شما، کودک شما و موهای شما محافظت می‌کند. این فقط یک کپسول گیاهی حاوی مواد مغذی و ضروری است که برای شما و فرزندانتان برای رشد نیاز است.

آیا کودکان یا نوجوانان هم می‌توانند آن را مصرف کنند؟

در حالی که ما هیچ دلیلی نداریم که معتقد باشیم ماده‌ای در فرمول ما برای کودکان یا هر کس دیگری مضر است، ما هیرتامین را به افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی‌کنیم. مانند همیشه اگر شما ویتامین‌های ما را به فرزند خود می‌دهید، ما اکیدا توصیه می‌کنیم ابتدا با پزشک یا متخصص اطفال خود مشورت کنید.

آیا هیرتامین باعث رشد مو در نواحی دیگر بدن می‌شود؟

موهای بدن شما (موهای زائد) مانند موهای سر شما رشد نمی‌کند و تحت تاثیر قرار نمی‌گیرند. فولیکول‌های مو در بدن یک سیگنال مولکولی دریافت می‌کنند تا فقط در یک نقطه مشخص رشد کنند. هیرتامین فقط رشد مو سر را تحریک می‌کند و نه در نواحی بدون مو و دیگر قسمت‌های بدن.

آیا هیرتامین توسط FDA تایید شده است؟

هیرتامین یک مکمل غذایی است و یک دارو نیست. سازمان غذا و داروی ایالات‌متحده (FDA) داروهای تجویزی را کنترل می‌کند، نه مکمل‌های غذایی. با این حال ویتامین‌های ما با تاییدیه‌های تایید شده از FDA تولید می‌شوند که الزامات سازمان غذا و داروی ایالات‌متحده (FDA) را رعایت می‌کند.

آیا هیرتامین عوارض جانبی منفی دارد؟ 

هیرتامین یک مکمل طبیعی است، نه دارویی که عوارض جانبی داشته باشد. در حال حاضر هیچ عارضه‌ی جانبی شناخته شده‌ای در ارتباط با فرمول‌های ما وجود ندارد. هیرتامین صدرصد فاقد مواد مخدر، فاقد هورمون، بدون آلژی، دارای گواهی بدون گلوتن و فاقد تست حیوانی است.

آیا هیرتامین عوارض جانبی مثبت دارد؟

خوشحالم که پرسیدید، ما فقط می‌خواهیم تاثیرات آن را به اشتراک بگذاریم که با مصرف هر یک از فرمول‌های ما ممکن است ناخن‌های قوی‌تر، سالم‌تر و پوست بهبود یافته و درخشان را نیز مشاهده کنید.

در صورت قطع مصرفِ HairTamin چه اتفاقی می‌افتد؟

هیچ عارضه‌ی جانبی شناخته شده‌ای در ارتباط با قطع استفاده از هیرتامین‌ها وجود ندارد.

آیا بیوتین باعث جوش زدن من می‌شود؟

اگر چه هر کسی به‌طور متفاوتی بیوتین را متابولیزه می‌کند، در حال حاضر هیچ اطلاعات علمی قوی وجود ندارد که بیوتین را با آکنه و جوش‌ها مرتبط کند.

مکمل گیاهی برای مو از برند هیرتامین

راهنمای خرید قرص هیرتامین؟ از کجا بخریم؟

بهتر است هیرتامین را از نمایندگان معتبر یا وبسایت اصلی هیرتامین خریداری کنید اما متاسفانه در کشورمان هیچکدام در دسترس نیست. بنابراین شما می‌توانید این مکمل را از مراکز اصلی فروش و واردات خریداری کنید. پیشنهاد ما در این مورد فروشگاه اینترنتی شیکولات است چرا که محصولات هیرتامین را از نمایندگی اصلی آن در خارج از کشور بصورت عمده و مسقتیم خریداری می‌کنند.  ضمانت اصالت را برای محصولات خود ارائه میدهند. برای مشاهده اطلاعات بیشتر و خرید بر روی لینک زیر کلیک کنید. (خرید قرص هیرتامین)