ایسنا/ وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: افتخار می‌کنم که دغدغه ساماندهی، حمایت و حضور پرقدرت در فضای مجازی را داشته‌ام.

زارع پور: افتخار می‌کنم که دغدغه حضور پرقدرت در فضای مجازی را داشته‌ام
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

عیسی زارع پور وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلسی شورای اسلامی اظهار کرد: افتخار می‌کنم که دغدغه ساماندهی، حمایت و حضور پرقدرت در فضای مجازی را داشته‌ام.

وی در ادامه گفت: پیش از هر چیز بر خود می‌دانم که از هیئت رئیسه مجلس تشکر کنم که فرصت دادند و ما توانستیم نظرات خود را در کمیسیون‌های تخصصی مطرح کنیم.

زارع پور خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم نقد پذیرم و در هر موقعیتی نقطه‌ نظرات کارشناسان و نخبگان را روی سر می‌گذاریم و توجه خواهیم کرد. وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه صحبت‌هایم را در دو بخش شرح حال و برنامه‌ها برای وزارت ارتباطات اعلام می‌کنم، گفت: متولد سال ۱۳۵۹ در اسلام آباد غرب کرمانشاه هستم که تمام رشدم را در همین منطقه محروم داشتم. همچنین عضو هیئت علمی گروه شبکه‌های کامپیوتری دانشگاه علم و صنعت بودم که تمام مقاطع لیسانس، پسا لیسانس و دکترایم در همین رشته گذرانده ام و همچنین در دانشگاه نیو سالت ولز استرالیا تحصیل کردم و سابقه راه‌اندازی و تاسیس مرکز رسانه‌های دیجیتال را در کارنامه خود دارم.

وی افزود: افتخار می‌کنم در دوران مسئولیت در اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی صدها شرکت پا گرفتند.

زارع پور خاطرنشان کرد: در حوزه قوه قضائیه نیز در حوزه‌های مختلف با کار و مجاهدت شبانه روزی همکارانم مدیر مجموعه جوانان با پشتکار هستم و کار مراجعان و مردم را در قوه قضاییه تسهیل کردیم.

وی افزود: اینجانب به عنوان یکی از میلیون‌ها تربیت یافته مکتب امام خمینی و مقام معظم رهبری به عنوان جوان گام دومی آماده‌ام که تجربه ۱۵ ساله خودم را به کار گیرم و با کار و مجاهدت شبانه روزی همه ظرفیت‌های فناوری مهم را به کار گیریم تا جایگاه انقلاب اسلامی را ارتقا دهیم و ایرانی هوشمند را رقم بزنیم.

ادامه دارد...