ایسنا/ نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که وزیر پیشنهادی اطلاعات از درون مجموعه وزارت اطلاعات معرفی شده و پله پله مراحل را طی کرده است.

موافق وزیر پیشنهادی اطلاعات: خط قرمز ما بحث فتنه و نفوذ است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امیرقلی جعفری بروجنی در جریان جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی و در موافقت با وزیر پیشنهادی اطلاعات بیان کرد: باید دقت کنیم تا در قضاوت و داوری خود انصاف و عدالت را رعایت کنیم. وظیفه وزارت اطلاعات تولید اطلاعاتی دقیق، ایجاد امنیت پایدار، اشراف اطلاعاتی درون و برون مرزی، مبارزه با تروریسم و فعالیت‌های جاسوسی را برعهده دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: از آنجا که کشورهای اطراف ما نیز ملتهب و متلاطم هستند نیازمند رصد اطلاعاتی دقیق هستیم. محیط اطراف ما آرام و امن نبوده و ما نیازمند وزیری توانمند می‌باشیم.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایشان برنامه دقیقی به مجلس ارائه کرده است و مبارزه هوشمندانه و قاطع با بازیگران و شریان‌های هستی فساد یکی از برنامه‌های ایشان می‌باشد. ارتقاء و رونق تولید و جمع‌آوری و انباشت هوشمندانه و لحظه‌ای اطلاعات از دیگر برنامه‌های ایشان است. تقویت هوشمندانه عوامل پیشرفت و آمادگی در مناطق ویژه از دیگر برنامه‌های ایشان است.

جعفری بروجنی در ادامه تاکید کرد: توسعه و تقویت تفکر خودباوری و خودکفایی و نوآوری از دیگر مواردی است که در برنامه ایشان دیده می‌شود. برقراری ارتباط و همکاری با دیگر کشورها با در نظر گرفتن سه اصل عزت، حکمت و مصلحت از دیگر برنامه‌های ایشان است. دفاع از نظریه انقلابی براساس بیانیه گام دوم و توجه به مدیریت جهادی و رفع عیوب ساختاری اقتصاد، کنار زدن وابستگی به نفت، توجه به اقتصاد دانش بنیان و اجرای عدالت از دیگر برنامه‌های ایشان می‌باشد.

وی اضافه کرد: وزیر پیشنهادی اطلاعات از سالیان گذشته در درون این وزارتخانه کار کرده و اولین وزیری است که از درون این مجموعه معرفی شده است. حضور ایشان و خانواده‌شان در میدان‌های جنگ در دوران دفاع مقدس نشانگر دلدادگی ایشان به نظام اسلامی است. ایشان پله به پله مراحل را در وزارتخانه طی کرده و اکنون به این مرحله رسیده است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مطالبه نمایندگان از وزیر پیشنهادی اطلاعات بیان کرد: همانطوری که رئیس جمهور تاکید کردند ایجاد تحول مهم‌ترین مطالبه ما است که باید حتما صورت گیرد. خط قرمز ما بحث فتنه و نفوذ است که درخواست داریم وزیر پیشنهادی در محضر نمایندگان برنامه‌های خود را شفاف اعلام نمایند.