ایسنا/ یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی عین‌اللهی را فردی برنامه‌محور و مدیر خواند و گفت که وزیر پیشنهادی بهداشت یکی از بهترین‌ گزینه‌ها برای شرایط فعلی کشور است.

محسنی‌ بندپی: عین‌اللهی بهترین گزینه برای شرایط فعلی کرونایی کشور است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمدعلی محسنی بندپی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی به عنوان موافق وزیر پیشنهادی بهداشت با تبریک روز پزشک گفت: لازم است از تمامی زحمات دکتر نمکی و یارانش در ۱۸ ماهه مبارزه با کرونا تقدیم کنم.

وی سلامت را یکی از مهم‌ترین مولفه‌های توسعه کشور برشمرد و اظهار کرد: در نیم قرن گذشته هیچ پدیده‌ای نتوانسته روزانه ۵۰۰ قربانی در کشور بگیرد که روز گذشته این میزان به ۶۸۴ نفر رسید. هیچ پدیده‌ای نتوانسته همزمان اقتصاد و معیشت، اشتغال و کسب و کار و فعالیت‌های اجتماعی و اداری و حتی شعائر مذهبی مردم را درگیر کند، پس در چنین شرایطی باید اداره آن به فردی متخصص، مدیر و مدبر سپرده شود که او فردی غیر از دکتر عین‌اللهی نیست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که عین‌اللهی را از سال ۱۳۷۴ می‌شناسد، اظهار کرد: وزیر پیشنهادی بهداشت مدیری برنامه‌محور و عدالت‌محور است که تمامی توجهش به مناطق محروم بوده و محور برنامه‌هایش توجه به پزشک خانواده است. مهم‌ترین نقطه ضعف در نظام سلامت نبود نظام ارجاع و پزشک خانواده بوده که تا زمانی که بیمار به چند پزشک مراجعه کرده و پرونده الکترونیک برای او نباشد وضعیت بهداشت و درمان همین خواهد بود.

محسنی بندپی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست به آقای عین‌اللهی با حداکثر آرا رای مثبت دهند همانطور که دو کمیسیون بهداشت و آموزش به او رای مثبت داد.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به نمایندگان گفت که اگر دغدغه مردم، مناطق محروم و بیماران را دارید سکان وزارت بهداشت را به آقای عین‌اللهی بدهید اطمینان می‌دهم که شاهد تحولات بسیار خوبی در بخش بهداشت، درمان و سلامت مردم خواهیم بود.