ایسنا/ نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آقای فاطمی امین فردی توانمند، ایده پرداز و دارای روحیه تحول گرایی و مهارتهای ادراکی می باشد.

فرهنگی: وزیر پیشنهادی صمت دارای روحیه تحول گرایانه است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمد حسین فرهنگی در جریان جلسه علنی امروز مجلس و به عنوان موافق وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: نکاتی که مخالفان وزیر پیشنهادی مطرح کردند برخی از نگرانی ها و دغدغه هایی بود که حتی موافقان نیز ممکن است برای وزرای پیشنهادی که قبلا سابقه وزارت نداشتند نیز داشته باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: وزیر پیشنهادی صمت علاوه بر داشتن قدرت و توانمندی لازم، فردی ایده پرداز با مهارتهای ادراکی لازم و روحیه تحول گرایی است. ایشان دارای عملکرد اجرایی قابل توجهی می باشد. در مدتی که در دولت همکاری داشتند با وجود این که ابزارهای اجرایی مستقیم در دست نداشتند گامهای بلندی نظیر افزایش خودروهای دوگانه سوز به یک میلیون و جبران عملکرد ضعیف گذشته در زمینه خودروهای فرسوده برداشته اند.

نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: ایشان در وزارت صمت در مدیریت بخش های مختلف کار کردند و در هر جایی بودند عملکرد قابل قبولی داشته و اقدامات تحول گرایانه انجام داده اند.

وی گفت: ایشان در آستان قدس رضوی یک شرکت دانش بنیان موفق را راه اندازی کردند. ایشان در پیشبرد اهداف مختلف در هر حوزه ای موفق بودند.

فرهنگی تاکید کرد: وزیر پیشنهادی صمت دارای برنامه زمان بندی شده است و در برنامه آن مشخص است هر اقدامی را در چه زمانی و به چه میزان اجرایی خواهد کرد.