ایسنا/ رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور اعلام کرد: رزمایش سراسری "عاشقان ثارالله" به منظور مقابله با بیماری کرونا و در قالب کمک های مومنانه تهران برگزار شد.

رئیس بسیج اصناف: تا ریشه کنی کرونا در کنار اقشار آسیب پذیر خواهیم بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

غلامرضا حسن پور اظهار کرد: با توجه به ایام محرم الحرام و در ادامه اقدامات بسیج اصناف در مقابله با کرونا «رزمایش سراسری عاشقان ثارالله» به مناسبت روز بسیج اصناف و شهادت شهیدعراقی درسراسر کشور به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری که مقابله با کرونا را مساله اول کشور دانستند، سازمان بسیج کشور با همت خیرین، بازاریان و آحاد اصناف این رزمایش را ترتیب داده و به مردم شریف ایران اعلام می نماید تا ریشه کنی این ویروس محنوس در کنار مردم بویژه اقشار آسیب پذیر خواهد بود.

حسن پور اظهار داشت: در این رزمایش تعداد ۳۲۴ عدد دستگاه اکسیژن سازخانگی و کپسول اکسیژن در قالب "نذرنفس" به صورت امانی و چرخشی در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت.

به گفته وی همچنین تعداد ۱۵۰ هزار بسته معیشتی، ۱۱۰ هزاربسته لوازم التحریر "در قالب طرح یک کاسب - یک دانش آموز" ، هزار قلم جهیزیه و یک میلیون عدد ماسک در قالب طرح «همیاران سلامت» توزیع گردید.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور  تاکید کرد: در مراسم امروز که با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، تولیدکنندگان عزیز در بخش های مختلف از جمله تولید اکسیژن سازهای صنعتی و خانگی، تولید پارچه ملت بلون (پارچه اصلی ماسک)، تولید ماسک، تولید دستگاه اندازه گیری اکسیژن خون (پالس اکسی متر)، تولید پارچه چادر مشکی حضور دارند و محصولات خود را در نمایشگاهی که به همین منظور برپاست در معرض دید بازدید کنندگان قرار دادند.

حسن پور افزود: با توجه با نام گذاری سال ۹۹ به جهش تولید و امسال به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، سازمان بسیج اصناف کشور توانست به حول و قوه الهی از این تولیدکنندگان حمایت نموده و نمونه بارز "ما می توانیم" را ارایه نماید و تحریم های ظالمانه دشمن و برخی بدخواهان را خنثی نماید.

رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در پایان با گرامیداشت ۱۱ هزار شهید بزرگوار اصناف و بازار بویژه شهید عراقی اعلام کرد: همچنان بر سر عهد خود با شهدا هستیم.