تسنیم/ رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها طی حکمی حجت الاسلام تقوی را به عنوان مـسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان منصوب کرد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان منصوب شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی طی حکمی حجت الاسلام تقوی را به عنوان مـسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان منصوب کرد.

متن حکم به شرح ذیل است:

جناب حجت الاسلام و المسلمین تقوی

تعمیق معرفت دینی و رشد فضائل اخلاقی در میان دانشگاهیان، حاکمیت ارزش‌های اسلامی و انقلابی در دانشگاه‌ها و نیز بهره‌گیری از استعداد‌ها و ظرفیت‌های این بخش ارزشمند جامعه برای گسترش تفکر ناب انقلابی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

دانشگاه فرهنگیان به عنوان مجموعه‌ای ارزشمند و اصیل در میان مراکز آموزش عالی که امر راهبردی آموزش و تربیت نسل آتی معلمان ایران اسلامی را بر عهده دارد، مورد توجه و عنایت خاص رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی قرار دارد.

از مجموعه نهاد نمایندگی در دانشگاه فرهنگیان انتظار می‌رود با تکیه بر بیانات و مطالبات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، در راستای تحقق تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی، تعالی‌بخشی به حکمرانی تعلیم و تربیت اسلامی و گفتمان سازی تحول مطلوب در آموزش و پرورش، قدم‌های موثری بردارد.