ایسنا/ فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) با صدور پیامی، انتصاب محسن رضایی به سمت معاونت اقتصادی رئیس جمهور را تبریک گفت.

پیام سرلشکر رشید به محسن رضایی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

متن پیام تبریک سرلشکر غلامعلی رشید بدین شرح است:

برادر ارجمند آقای دکتر محسن رضایی

معاون محترم اقتصادی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دبیر ستاد اقتصادی دولت

جنابعالی که بحمدالله دارای سوابق درخشان در عرصه‌های گوناگون خدمت به نظام مقدم اسلامی و ملت شریف ایران علی الخصوص دوران پرافتخار دفاع مقدس هستید، همواره باعث سربلندی و عظمت ملت شریف ایران شده اید و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «شما بحمدالله در این مدت با مجاهدت‌های خود در عرصه دفاع مقدس بارها موفق شدید قلب امام راحل و دل امت مسلمان را شاد کنید.»

ان شاءالله در مسئولیت جدید نیز بتوانید قلب رهبر معظم انقلاب و امت اسلامی را نیز شاد کنید. حسن اعتماد صادقانه ریاست محترم جمهور به جنابعالی، نشانه روشنی از عنایات حضرت باری تعالی است که در ایفای مسئولیت خطیر معاون اقتصادی رئیس جمهور و تداوم حرکت بالنده آن معاونت، همواره یار و مددکار آن برادر گرامی خواهد بود.

اینجانب انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت «معاون اقتصادی رئیس جمهور» تبریک گفته و از پیشگاه حضرت حق تعالی سلامتی و توفیق پیوسته جنابعالی را در تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و ارتقای سطح توانمندی‌های اساسی نظام در همه عرصه‌های علمی و فرهنگی، اقتصادی، امنیتی-دفاعی، سیاسی و اجتماعی در سایه رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) مسئلت دارم.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص)

سرلشکر پاسدار غلاملی رشید