فارس/ رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم «صغری حاجی علی نقی» مادر بزرگوار شهیدان والامقام محمدحسن، احمد و محمدرضا حق گویان و همسر فداکار شهید معظم «حاج صادق حق گویان» را تسلیت گفت.

پیام رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر سه شهید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم «صغری حاجی علی نقی» مادر بزرگوار شهیدان والامقام محمدحسن، احمد و محمدرضا حق گویان و همسر فداکار شهید معظم «حاج صادق حق گویان»، اظهارداشت: این شیرزن مومنه که با تقدیم این سرمایه های ارزشمند در راه سربلندی و عظمت اسلام و ایران، صبورانه رنج فقدان عزیزان دلاورش را بر دوش کشید، همواره یاد و نام او در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی باقی خواهد بود.

متن پیام آیت الله سید ابراهیم رئیسی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه خانم "صغری حاجی علی نقی" مادر بزرگوار شهیدان والا مقام "محمدحسن،احمد و محمدرضا حق گویان" و همسر فداکار شهید معظم"حاج صادق حق گویان" موجب تألم خاطر شد.

این شیرزن مؤمنه که در سایه ارادت خالصانه به خاندان امامت و ولایت عمر باعزت خود را وقف تربیت فرزندانی شجاع، انقلابی و مبارز نمود و با تقدیم این سرمایه های ارزشمند در راه سربلندی و عظمت اسلام و ایران، صبورانه رنج فقدان عزیزان دلاورش را بر دوش کشید،همواره یاد و نام او در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی باقی خواهد بود.

اینجانب مصیبت وارده را به خانوادة محترم آن مرحومه مغفوره و مردم شهید پرور استان همدان تسلیت می گویم و از درگاه ایزد رحمان برای ایشان رحمت واسعة الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامت مسألت دارم.