باشگاه خبرنگاران/ بخاطر نیاوردن نام یک آهنگ از سوی رئیس جمهور آمریکا، بار دیگر مسأله فراموشی جو بایدن را در رسانه‌های خبری پر رنگ کرد.

حجم ویدیو: 606.32K | مدت زمان ویدیو: 00:00:22
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به نقل از آر تی، فراموش کردن نام یک آهنگ از سوی جو بایدن، مسأله فراموشکاری رئیس جمهور آمریکا را بار دیگر سوژه رسانه‌ها کرد و تردیدها در خصوص سلامت ذهنی او را برانگیخت.

بر پایه این گزارش، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه به هنگام تعریف خاطره‌ای در خصوص مراسم عروسی دخترش، نام آهنگی را که در آن مراسم پخش شد را فراموش کرد.

اظهارات بایدن در طول یک رویداد مجازی در جهت جشن آغاز تعطیلات یهودیان بیان شد. بایدن که خود یک مسیحی کاتولیک به حساب می‌آید، در این سخنان خواهان همکاری‌های بیشتر مذهبی شد و به همین مناسبت، در خصوص دختر خود صحبت کرد که با «هوارد کرین» یک پزشک یهودی در سال ۲۰۱۲ ازدواج کرده است.

او سپس در حالی که تلاش می‌کرد تا یک آهنگ یهودی را که در مراسم عروسی دخترش پخش شده بود، به خاطر بیاورد گفت: «ذهن من اکنون خالی شده است. آهنگی که همه دور صندلی‌ها بلند شده اند، چیست؟ به یاد نمی‌آورم.»

فراموشکاری بایدن در حالی این بار سوژه رسانه‌ها شده که پیشتر نیز گاف‌ها و فیلم‌هایی که از وی منتشر شده بود، تردید‌ها در خصوص سلامت ذهنی او را برانگیخته بود؛ تا جایی که پزشک سابق کاخ سفید و نماینده فعلی کنگره آمریکا ضمن ابراز نگرانی درباره سلامت روانی بایدن، پیش بینی کرده بود وی قبل از پایان دوران ریاست‌جمهوری‌اش مجبور به استعفا شود. رونی جکسون، جزو ۱۴ قانونگذار جمهوریخواهی است که نامه‌ای به رئیس جمهور فعلی آمریکا نوشته بود و از او خواست که در «تست شناختی» شرکت کند