پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

کاوش در منطقه مدیترانه ای ترکیه به منزله تماشای مناظر زیبا و محیطی منحصر به فرد مانند تور استانبول و یا تور آنتالیا است. در جلوی دریای مدیترانه و پشتوانه رشته کوههای تائوروس که در زمستان پوشیده از برف و تابستان سبز است ، بدون تردید ، مکانی عکاسی برتر است و از بین هفت منطقه ترکیه ، یکی از بهترین مناطق است.

استانهای متعلق به دریای مدیترانه شامل آدانا ، آنتالیا بوردور ، هاتای ، اسپارتا ، مرسین و عثمانیه هستند که تعداد کمی از آنها نام برده شده است. شرکت های اصلی مسافرتی و هرکسی که اصطلاحات دریایی خود را بشناسد ، آن را ساحل فیروزه ای می نامند ، زیرا به درستی متعلق به رودخانه های ترکیه است. این نشان دهنده خلیج های زیبا ، دریای آبی کریستالی و سواحل شنی طولانی است. شرکت های املاک و مستغلات نیز به لطف خریدارانی که محیط مدیترانه ای را می خواهند تجارت گسترده ای را انجام می دهند.

چگونه به اینجا برسیم : رسیدن به منطقه مدیترانه به سرعت از طریق فرودگاه دالامان یا تور آنتالیا انجام می شود ، دو قطب برتر مسافرتی توریستی ترکیه که سالانه میلیون ها مسافر را جابجا می کنند. در غیر این صورت ، اغلب قایق های تفریحی به دریاهای درجه یک جهان می روند ، همانطور که در فتحیه و آنتالیا دیده می شود. برای افرادی که از مناطق دیگر ترکیه رانندگی می کنند ، بزرگراه D400 در تمام طول سواحل مدیترانه حرکت می کند و این مکان عالی برای سفر جاده ای است که مانند یک چاپ دیجیتال کاتالوگ تصویر بیادماندنی را پیش روی شما قرار می دهد.البته در کشور ترکیه خیلی از وب سایت ها هستند که با سئو سایت تصاویر خیره کننده را به شما ارائه می دهند پس دقت کنید

بنابراین ، اگر می خواهید در این منطقه کاوش کنید یا ملک بخرید ، بهترین مکان ها برای رفتن کجا هستند و در آنجا چه جاذبه هایی را باید ببینید؟ نوک شرقی دور آن شامل مناطقی مانند مرسین ، آدانا و هاتای است. و در حالی که ترکها آن مناطق را دوست دارند ، در مسیر اصلی گردشگری تقریباً چیزی دیده نمی شود ، بنابراین برای این مقاله ، ما از مکانهای برجسته شروع می کنیم که هم گردشگران ترک و هم خارجی و خریداران خانه را به خود جذب می کند.

آلانیا: جایی که خورشید می درخشد

آلانیا ، یک شهر توریستی مشهور به ویژه با اروپایی ها ، به لطف افتتاح فرودگاه Gazipasa و تبلیغات گسترده بین المللی طی چند دهه رشد کرده است. هر دو صنعت گردشگری و املاک خود را تقویت کرده اند و بسیاری از خارجی ها نیز در تمام طول سال در آنجا زندگی می کنند. یکی از جاذبه ها ساحل کلئوپاترا است که کاربران Trip Advisor به طور مداوم به عنوان بهترین ترکیه رتبه بندی می کنند. از دیگر جاذبه ها می توان به قلعه و برج قرمز اشاره کرد.

منطقه مدیترانه ای ترکیه: به بهشت ​​خوش آمدید

تاریخ جانبی و مدیترانه ای

طرف جنبه منحصر به فردی دارد. تقریباً هیچ شهر دیگری این کار را نمی کند زیرا آنها قسمت جدیدی را در اطراف بقایای قدیمی ساخته اند. چشمگیرترین مکان دیدنی ، یک آمفی تئاتر بزرگ ، شایسته تحسین است ، اگرچه نماد شهر معبد آپولو است که در خط ساحلی ایستاده است. رستوران هایی که در قسمت قدیمی بندر قرار دارند ، منوهای دلپذیری از ماهی تازه و غذاهای دریایی را سرو می کنند ، در حالی که روزها در سواحل شنی و لذت بردن از ورزش های آبی سپری می شوند.

بلک: پایتخت گلف ترکیه

به بلک بروید تا چوب خود را در بهترین زمین های گلف قهرمانی جهان بچرخانید. آنها توسط بازیکنان برجسته ای مانند نیک فالدو طراحی شده اند و حتی برنامه های قهرمانی را با میلیون دلار در اینجا برگزار کرده اند که ثابت می کند می تواند با زمین های گلف پرتغال یا اسپانیا مطابقت داشته باشد. هنگامی که در این دوره آموزشی نیستید ، از هتل های 5 ستاره آبگرم و سلامتی بلک که شهرت زیادی در سراسر ترکیه به دست آورده اند لذت ببرید.

مرکز شهر آنتالیا

اکنون ، ما به مرکز و نقطه تپنده مدیترانه ، و دومین مقصد محبوب فروش توریست و خانه خارجی ترکیه می رسیم. با داشتن سواحل لارا و کنیالتی ، پارک های موضوعی ، موزه ها و اماکن تاریخی مانند آسپندوس در حومه ، مرکز شهر همچنین بهترین مکان خرید و زندگی شبانه مد است. اگر از اتوبوس ها استفاده می کنید ، خدمات اصلی otogar شما را به هر کجا که می خواهید می رسانند. در حالی که سایر استراحتگاهها خارج از فصل گردشگری تعطیل هستند ، مرکز شهر آنتالیا در تمام طول سال ادامه دارد و سال نو و کریسمس زمانهای خوبی برای بازدید هستند.

کمر

کمر به عنوان مورد علاقه روس ها و اروپایی ها ، فوق العاده تمیز و خوش منظره است و بخاطر کلوب های بزرگ شبانه ای که تا ساعات اولیه باز هستند ، مشهور است. گذشته از آن ، بیشتر زندگی بر هتل های فراگیر در مقابل ساحل سنگریزه و ورزش های آبی برای فروش متمرکز است.

چیرالی و المپوس: جواهرات پنهان ترکیه

برای آرامش ، این دو تفرجگاه در کنار هم نشسته اند و دارای ساحلی طولانی هستند و نسبتاً از مسیر مورد نظر خارج شده اند. با این حال ، کوله پشتی ها اغلب به المپ می روند زیرا ارزان است و دارای خانه های منحصر به فرد در خانه درختی است. جاذبه های اصلی و تاریخی شامل ویرانه های آتشفشان کیمیرا در المپ است.

کاس جذابیت عجیب و غریب

اگر شهری وجود داشته باشد که بر جذابیت مدیترانه ای تأکید داشته باشد ، آن شهر کاس است. قسمت قدیمی و فریبنده با خانه های سنگی و سفید رنگ سنتی پوشانده شده است که در خیابان های قدیمی سنگ فرش شده و به سمت سارکوفاگ باستانی لیسیا حرکت می کنند. ما توصیه می کنیم که در کافه ای قدیمی در کنار بندر بنشینید و در حالی که جهان در حال گردش است ، از یک آبجو سرد بپاشید.

کالکان: تجمل در بهترین حالت خود

برای داشتن یک سبک زندگی مجلل برای تعطیلات یا خرید ملک ، کالکان باید اولین انتخاب شما باشد. این تفرجگاه که در اطراف یک خلیج کوچک قرار دارد ، به خاطر ویلاهای مجلل مشهور است که دارای معایب مدرن و بهترین چشم اندازهای دریای مدیترانه هستند. گذشته از آن ، غذاخوری روی پشت بام موضوعی محبوب است.

پاتارا: ویرانه ها ، سواحل و افسون قدیمی

هنگامی که ترکیه برای اولین بار در دهه 1970 وارد صحنه اصلی گردشگری شد ، پاتارا تجارت پر سر و صدا انجام داد. متأسفانه ، نمی تواند با زمان پیش برود ، و اکنون از شبکه خارج شده است ، اما دلایل بازدید شامل ویرانه های باستانی و طولانی ترین ساحل شنی ترکیه است. پاتارا محل دیگری برای پرورش لاک پشت های در حال انقراض است.

اولدنیز: اماکن زیبایی طبیعی

اکنون ، ما از استان آنتالیا راهی موگلا می شویم ، جایی که اوولدنیز زیبا تجارت غوغایی را ایجاد می کند ، به ویژه با گردشگران انگلیسی. مرداب آبی که به دلیل ساحل شنی معروف است ، یکی از مکانهای عکاسی ترکیه است. از Oludeniz ، با تاکسی آبی به دره پروانه بروید ، دره ای چشمگیر در بین دو کوه سر به فلک کشیده با آبشارهای کوچک در پشت.

شهرک فتحیه

اکنون ما به انتهای منطقه مدیترانه ، که در دریای اژه سرچشمه می گیرد ، می رسیم و همه از شهر فتحیه که بهترین زندگی را در بر می گیرد ، خوشحال خواهند شد. علاوه بر صحنه های ایده آل خرید و تفریحات شبانه ، این مرکز عالی برای قایقرانی است ، بنابراین سوار یک سفر سه شبه با گلت مدیترانه شوید. مکانهای دیگر برای کاوش در مجاورت عبارتند از مقبره های صخره ای لیکیان در پشت شهر ، روستای شبح کایاکوی و ساحل کالیس با چشم اندازهای چشمگیر غروب آفتاب.

آنتالیا توریاب

مکانهای تاریخی در منطقه مدیترانه

ترکیه مدیترانه ای راه لیکیا را در خود جای داده است ، یک مسیر پیاده روی 516 کیلومتری که مناظر خیره کننده و مکانهای تاریخی متعلق به امپراتوری باستانی لیکیا را در بر می گیرد. اگر تاریخ علاقه شماست ، ترکیه مدیترانه ای را به صورت کامل ، با ماشین یا به روش لیکی ارائه می دهد. مکانهای قابل توجه شامل Aspendos ، Phaselis ، Letton و Xanthos و کلیساهای ویران شده جزیره Gemiler است.

همچنین مورد توجه است

مکانهای شگفت انگیز در ترکیه: مسافران فصلی به ترکیه به مکانهایی خارج از مسیر اصلی گردشگری علاقه مند خواهند شد. از شمال به شرق و جزایر کوچکی که سمت دیگری از ترکیه را در بر می گیرند ، این مکان ها به ندرت در نشریات بین المللی سفر دیده می شوند.

محبوب ترین مکان ها در ترکیه: از جاذبه های بسیار کم ارزش تا محبوب ترین مکانها که سالانه میزبان میلیون ها بازدید کننده است ، این جاذبه ها از استانبول تا دریای اژه و دشت مرکزی آناتولی را شامل می شود. به هر حال ، به اندازه منطقه مدیترانه ترکیه ، تعداد بیشتری از این کشور در این کشور وجود دارد.

اکنون بزرگترین شهر اروپا، استانبول شلوغ است که در کرانه های تنگه بسفر قرار دارد و مدت هاست که به عنوان محلی که شرق به غرب می رسد، نام برده می شود. استانبول شهری است که فرهنگ و تاریخ خود را به خوبی می پوشاند و آنها را به شهری هیجان انگیز تبدیل می کند که چیزهای زیادی برای ارائه به مسافران از سراسر جهان دارد. استانبول که در دوران نوسنگی تأسیس شد، امروز شهری مدرن است که از طریق بناهای تاریخی بیزانسی و بازارهای باستانی به میراث تاریخی خود وفادار مانده است.جدای از جاذبه‌های گردشگری برجسته استانبول، مانند کاخ توپکاپی، ایاصوفیه و مسجد آبی، بازارهای شلوغ، محله‌های قدیمی جوی و غذاخوری‌های پر رونق و مناظر تفریحی شبانه نیز وجود دارد.