عکس جدیدی که سپیده خداوردی در اینستاگرامش منتشر کرده است را مشاهده می‌کنید.

سلفی تابستانی سپیده خداوردی و پسرش | عکس لاکچری سپیده خداوردی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سپیده خداوردی بازیگر جوان کشورمان است. سپیده خداوردی بازیگر خوبی است. سپیده خداوردی طرفداران بسیاری دارد. سپیده خداوردی علاوه بر بازیگری دستی هم بر موسیقی دارد. سپیده خداوردی بازیگر پرکاری نیست اما نقش‌های خوبی را برای ایفای نقش انتخاب می‌کند.
سپیده خداوردی

سپیده خداوردی متولد اردیبهشت ماه 1360 بوده و دارای تحصیلات ادبیات نمایشی و کارشناسی مهندسی معدن از دانشگاه آزاد اراک می باشد. او یک برادر کوچکتر از خود دارد که متولد 63 است و مهندسی معدن خوانده ولی شغلش نقاشی و مجسمه سازی است. همسرش امین نظری است و یک پسر به نام سانیار دارد.

نوازندگی سپیده خداوردی

سپیده خداوردی در مدرسه موسیقی زیرنظر وزارت ارشاد درس خوانده و در ضمن خداوردی 11 سال سابقه فعالیت در زمینه موسیقی دارد و نوازنده ارکستر ملی است.

دنیای بازیگری سپیده خداوردی

سپیده خداوردی بازیگری را با مجموعه “بچه های خیابان” همایون اسعدیان آغاز کرد. وی در فیلم ها و سریال های متعددی مانند:“ایستگاه بهشت” به کارگردانی نادر مقدس، “قهوه اسپرسو” به کارگردانی رضا بهشتی، “یک گوشه پاک و پرنور” به کارگردانی علی موذنی، “گیلعاد” به کارگردانی حسین سهیلی زاده و … به ایفای نقش پرداخته است. او با بازی خوبش در سریال گلرخ طرفداران زیادی پیدا کرد. داستان دختری به نام گلرخ است که دوست دارد با مرتضی ازدواج کند ولی پدر و مادر او به ازدواج رضایت نمی دهند، گلرخ با پافشاری بسیار بالاخره آن دو را راضی می کند. مرتضی به پیشنهاد گلرخ ادامه تحصیل میدهد.

سپیده خداوردی

هم اکنون شاهد بازی او در سریال آوای باران هستیم که هر شب بجز روزهای پنجشنبه و جمعه از شبکه سوم سیما پخش میشود. داستان این فیلم درباره مردی به نام طاهاست که همسرش را از دست داده و یک دختر به نام باران دارد. طاها از مرضیه (سپیده خداوردی) خواستگاری میکند ولی در جریان داستان طاها راهی زندان میشود و پس از بیست سال دوباره باز میگردد و عشقش به مرضیه وارد جریان تازه ای می‌شود.

سپیده خداوردی

سپیده خداوردی