یکی از اتفاقات قابل توجه درباره زندگی هنرمندان اختلاف سنی زیاد میان برخی از آنها است که در این مطلب به نمونه هایی از آن اشاره میکنیم.

اختلاف سنی عجیب بازیگران ایرانی با همسرانشان +تصاویر دونفره
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

این هنرمندان با همسرانشان اختلاف سنی دارند

در ازدواج ملاک های مختلفی وجود دارد که برخی از اهمیت بیشتری برخوردار است. این ملاک ها در دوران های مختلف با تغییرات روبرو شده است و ملاک هایی که در گذشته اهمیت داشته امروز کمرنگ تر شده اند.

اختلاف سنی میان زوج ها یکی از موضوعاتی است که این روزها اهمیت کمتری در ازدواج بخصوص در میان هنرمندان دارد و زوج های زیادی در میان این قشر پرطرفدار وجود دارند که چندین سال با هم اختلاف سنی دارند.

اختلاف سنی چشمگیر هنرمندان با همسرانشان

در این مطلب به سراغ هنرمندانی رفته ایم که اختلاف سنی زیادی با همسرانشان دارند.

رضا رویگری و همسرش

رضا رویگری و همسرش تارا کریمی از زوج هایی هستند که اختلاف سنی زیادی با یکدیگر دارند. این هنرمند پیشکسوت بعد از جدایی از همسرش با دومین ازدواجش حسابی خبرساز شد و ماجرای اختلاف سنی زیاد او با همسرش تارا کریمی توجه بسیاری از مردم جلب کرد.

تارا کریمی درحالی که تنها 23 سال سن داشت با رضا رویگری ازدواج کرد و این زوج حدود 43 سال با هم اختلاف سنی دارند.

رضا رویگری متولد سال 1325 است و همسرش تارا کریمی متولد سال 1368 است.

اختلاف سنی بازیگران

رامبد جوان و نگار جواهریان

رامبد جوان و نگار جواهریان یکی دیگر از زوج های هنری هستند که اختلاف سنی زیادی با یکدیگر دارند و با وجود داشتن این اختلاف سنی چند سالی است که در کنار هم زندگی میکنند و صاحب یک دختر به نام نوردخت شده اند.

رامبد جوان متولد سال 1350 و همسرش نگار جواهریان متولد سال 1361 است و این زوج 11 سال با هم اختلاف سنی دارند.

نگار جواهریان سومین همسر رامبد جوان است که این زوج سال 95 با یکدیگر ازدواج کردند و تیرماه سال 98 دخترشان نوردخت به دنیا آمد.

اختلاف سنی بازیگران

سارا صوفیانی و همسرش

سارا صوفیانی و همسرش امیرحسین شریفی یکی دیگر از زوج های هنری هستند که اختلاف سنی زیادی با یکدیگر دارند.

سارا صوفیانی متولد سال 1364 است و زندگی مشترک با همسرش را از سال 89 آغاز کرد و 28 سال با همسرش اختلاف سنی دارد. امیرحسین شریفی از تهیه کننده های کشورمان و سارا صوفیانی از بازیگران کشورمان است.

این زوج هنرمند بعد از 10 سال زندگی مشترک صاحب دختری به نام ساحل شدند.

اختلاف سنی بازیگران

لادن مستوفی و همسرش

لادن مستوفی و همسرش شهرام اسدی کارگردان کشورمان از زوج های هنری هستند که با هم اختلاف سنی چشمگیر دارند.

این زوج هنرمند با وجود داشتن 20 سال اختلاف سنی از حدود سال 72 زندگی مشترک را در کنار هم آغاز کردند و زندگی آرام و بی حاشیه ای کنار هم دارند.

لادن مستوفی متولد سال 1351 است و همسرش شهرام اسدی متولد سال 1332 است و یکی از کارگردان های کشورمان است مجموعه جلال الدین و شیخ بهایی را کارگردانی کرده است.

اختلاف سنی بازیگران

شهرام شکیبا و همسرش

شهرام شکیبا مجری و بازیگر کشورمان و همسرش ستاره سادات قطبی از دیگر زوج های هنری هستند که اختلاف سنی چشمگیری با یکدیگر دارند.

ستاره سادات قطبی متولد سال 1365 است و شهرام شکیبا در سال 1351 متولد شد و این زوج با وجود 14 سال اختلاف سن، سال 93 زندگی مشترکشان را در کنار هم آغاز کردند.

اختلاف سنی بازیگران

بهروز افخمی و مرجان شیرمحمدی

بهروز افخمی و مرجان شیرمحمدی از دیگر زوج های هنرمند کشورمان هستند که با وجود داشتن چندین سال اختلاف سنی، چند سالی است که در کنار هم زندگی میکنند.

مرجان شیرمحمدی بازیگر کشورمان همسر دوم بهروز افخمی است که در سال 1352 متولد شد و همسرش بهروز افخمی متولد سال 1335 است و این زوج 17 سال با هم اختلاف سنی دارند.

اختلاف سنی بازیگران

بهرام بیضایی نویسنده و کارگردان کشورمان و همسرش از دیگر زوج های هنری هستند که اختلاف سنی زیادی با هم دارند.

بهرام بیضایی متولد سال 1317 است و همسرش مژده شمسایی دومین همسر او است که متولد 1347 است و این زوج 30 سال با هم اختلاف سنی دارند.