سیر سیاه دکتر بیز چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

همانطور که می دانید سیر خواص بیشماری دارد اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به علت بو و طعم تند سیر از این گیاه پرخاصیت استفاده نمی کنید. من به شما خرید سیر سیاه دکتر بیز را پیشنهاد می دهم. بهترین و سریع ترین روش برای خرید سیر سیاه و بهره مندی از طعم و خواص شگفت انگیز آن مراجعه به وب سایت گانودرما بیز می باشد. شما با مراجعه به این سایت علاوه بر سیر سیاه می توانید با سایر محصولات دکتر بیز آشنا شوید و در صورت تمایل برای نتیجه گیری بهتر این محصولات را به همراه سیر سیاه خریداری کنید.

 

آشنایی با سیر سیاه

سیر سیاه دکتر بیز همان سیر سفیدی است که در کارخانه ی دکتر بیز در یک مدت زمان و دمای مشخص توسط دستگاه های ویژه و به روش تخمیر تولید می شود. رنگ سیر دکتر بیز سیاه و شکل آن ژله ای می باشد. سیر سیاه برخلاف سیر سفید طعم شیرینی دارد. همین امر سبب جذابیت بیشتر این گیاه می شود. خواص سیر سیاه بسیار بیشتر از سیر سفید است. یکی از نکاتی که در سیر سیاه وجود دارد این است که پس از خوردن آن دهان شما بوی بد نخواهد داد. برخی از افراد معتقدند که طعم سیر سیاه مشابه انجیر یا خرما است.

بهبود سیستم ایمنی بدن با سیر سیاه

آشنایی خواص سیر سیاه دکتر بیز

  •     چربی سوزی: سیر سیاه دکتر بیز  برای لاغری بسیار مفید است. سیر سیاه خاصیت چربی سوزی بی نظیری دارد. شما با خوردن منظم سیر سیاه می توانید سایز خود را به میزان زیادی کاهش دهید. سیر سیاه برای افرادی که کلسترول بد دارند بسیار مفید است.
  •     تقویت حافظه: سیر سیاه دکتر بیز تاثیر زیادی بر روی تقویت حافظه و جلوگیری از بروز آلزایمر دارد.
  •     بهبود سیستم ایمنی بدن: با خوردن سیر سیاه دکتر بیز از ویژگی های آنتی بیوتیک و آنتی ویروس گیاهی بهره مند می شوید. بدین ترتیب بدن شما در برابر ابتلا به انواع بیماری ها مقاوم می شود.
  •     درمان دیابت و سرطان: سیر سیاه دکتر بیز برای دیابت مفید است و سبب کاهش انسولین می شود.  در سیر سیاه موادی وجود دارد که از بروز سلول های سرطانی جلوگیری می کند.
  •     موثر در درمان ام اس: اس آلیل موجود در سیر سیاه دکتر بیز موجب کاهش التهابات ناشی از ام اس می شود.

آیا سیر سیاه دکتر بیز برای زود انزالی مفید است؟

یکی از خواص بی نظیر سیر سیاه دکتر بیز درمان زود انزالی در مردان می باشد. زود انزالی یکی از مشکلات رایج در مردان می باشد. فردی که مبتلا به زود انزالی است قبل از رسیدن به اوج لذت جنسی به ارگاسم می رسد. زود انزالی در زندگی زناشویی موجب چالش های فراوانی می شود.گاهی اوقات کمبود برخی ویتامین ها و املاح معدنی موجب زود انزالی می شود. با خوردن سیر سیاه می توانید این کمبودها را رفع کنید. لینولئیک یکی از مواد معدنی موثر در سیر است که موجب درمان  زود انزالی در مردان می شود. لینولئیک سردی بدن  را از بین می برد و موجب افزایش گردش خون در ناحیه تناسلی می شود. روی و منیزیم نیز از مواد معدنی موثر در درمان زود انزالی می باشد این مواد در سیر سیاه فراوان وجود دارد.  

ترکیبات سیر سیاه

ترکیبات سیر سیاه دکتر بیز چیست؟                                                              

همان طور که گفته شد سیر سیاه دکتر بیز همان سیر سفید تخمیر شده می باشد. از این رو تمام ترکیبات سیر سفید در سیر سیاه حفظ می شود و برخی خواص آن نیز افزایش پیدا می کند. برخی از مواد تشکیل دهنده ی سیر سیاه عبارتند از: آب، فیبر، شکر، پروتئین، کربوهیدرات و ... سیر سیاه در ابتدا در کشورهای آسیای شرقی مانند تایلند، ژاپن و کره جنوبی مورد استفاده قرار می گرفت. به تدریج با گسترش فرهنگ غذایی شرق آسیا در اروپا و امریکا، سیر سیاه جایگاه ویژه ای در جهان پیدا کرد. در ایران نیز سیر سیاه در برخی محله های شهر گیلان و همدان از گذشته وجود داشت و مردم در طبخ برخی غذاها از آن استفاده می کردند.

ویژگی های سیر سیاه

آشنایی با ویژگی های سیر سیاه

طعم سیر سیاه دکتر بیز بسیار مطلوب است به طوری که طعم آن نسبت به سیر سفید کاملا متفاوت است. هضم سیر سیاه بسیار آسان است و برای گوارش مفید است. ماده ی آلیسین در سیر بسیار اندک است از این رو گزینه ی مناسبی برای افراد گرم مزاج محسوب می شود. سولفور در سیر سفید موجب بوی بد دهان می شود. حال آن که این ماده در سیر سیاه تخمیر یافته به میزان زیادی کاهش پیدا می کند. موادی در سیر خام وجود دارد که مانع جذب برخی از مواد مفید داخل سیر می شود. اما با توجه به افزایش مواد مفید در سیر سیاه میزان جذب مواد نیز به میزان زیادی افزایش پیدا می کند. پی هاش سیر سیاه نسبت به سیر سفید کمتر است و در مقابل خاصیت اسیدی بالاتری دارد.

طریقه استفاده از سیر سیاه

نحوه ی استفاده از سیر سیاه چگونه است؟

یکی از بهترین روش های استفاده از سیر سیاه دکتر بیز خوردن آن به همراه غذا می باشد. برخی از افراد نیز سیر سیاه را به تنهایی میل می کنند. معمولا آشپزها از سیر سیاه به هنگام طبخ ماهی، مرغ، گوشت گوساله، قارچ، بادمجان و سایر موادی که طبع سردی دارند استفاده می کنند. برخی از پزشکان طب سنتی توصیه می کنند برای اثر بخشی بهتر سیر، این گیاه را قبل از وعده ی غذایی بخورید. چنانچه قصد دارید برای درمان بیماری های مختلف سیر سیاه را امتحان کنید بهتر است با پزشکان طب سنتی مشورت کنید تا نتیجه ی بهتری بگیرید.

نحوه ی خرید سیر سیاه

برای خرید سیر سیاه دکتر بیز بهتر است به سایت ها و فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. مراقب باشید برخی از سایت های گمنام محصولات بی کیفیت را عرضه می کنند که علاوه بر خواص کم احتمال دارد تاریخ مصرف آنها گذشته باشد. یکی از مطمئن ترین روش ها برای خرید سیر سیاه و سایر محصولات با کیفیت دکتر بیز مراجعه به سایت گانودرما بیز می باشد. با مراجعه به سایت گانودرما بیز می توانید سیر سیاه خود را با مناسب ترین قیمت سفارش دهید. در صورت تمایل و برای آشنایی با روش استفاده ی درست از سیر سیاه می توانید با کارشناسان سایت صحبت کنید و از مشاوره ی رایگان آنها بهره مند شوید. پس از ثبت سفارش در سایت می توانید محصول خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. چنانچه از محصول رضایت نداشتید می توانید هزینه ی پرداختی را پس بگیرید.

 

خرید سیر سیاه دکتر بیز از گانودرما بیز | ganudermabiz.ir