بهترین ساعت برای نوسان گیری در ارزهای دیجیتال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

اگر شما یک تریدر ارز دیجیتال باشید، همیشه برای شما این سوال مطرح می‌شود که بهترین زمان ترید کردن ارز دیجیتال چیست؟ بهترین ساعت برای نوسان گیری در ارز دیجیتال چه زمانی است؟ چگونه این ساعت‌ها را به صورت رسمی برای هر ارز به دست آوریم؟ آیا می‌توان در زمان اخبار ترید کرد؟ و... به صورت کلی همه چیز به قدرت تحلیل تکنیکال شما و همچنین تسلط شما روی مدیریت ذهن بستگی دارد. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید، چرا که برای شما چند سوپرایز عالی خواهیم داشت.

 به نقل از سایت ارز دیجیتال VIP، بهترین ساعت برای نوسان گیری در ارزهای دیجیتال از ساعت 6 بعد از ظهر تا ساعت 12 شب می‌باشد. البته به این نکته توجه داشته باشید که شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز به ترید ارز دیجیتال بپردازید اما بهتر است که با چند مفهوم کلی آشنا باشید. به عنوان مثال شما باید بدانید که نوع چارت شما چیست؟ سشن های کریپتو چه هستند؟ روزهای تعطیل فارکس چه روزهایی هستند؟ و...

 

شناسایی بهترین ساعت برای نوسان گیری در ارزهای دیجیتال با استفاده از سشن‌های اصلی کریپتو

زمانی که قرار است شما نوسان‌ گیری از بهترین ارزهای دیجیتال داشته باشید. باید به چند نکته توجه داشته باشید. اولین نکته این است که شما باید سشن‌های اصلی فارکس یا کریپتو را بشناسید. به صورت کلی ما سه سشن اصلی داریم و چند سشن فرعی. منظور ما از سشن این است که تایم کاری بانک‌ها و موسسات یک کشور را به جهت معامله بررسی کنیم.

 

سشن نیویورک

به عنوان مثال زمانی که بازار آمریکا باز می‌شود، که به سشن نیویورک معروف است. بزرگترین بانک‌ها و موسسات مالی آمریکا شروع به ترید می‌کنند. از طرفی به این نکته نیز توجه داشته باشید که معمولا یک طرف اکثر جفت ارز‌ها دلار است. در نتیجه این حرکت بسیار قابل توجه خواهد بود. سشن نیویورک از ساعت 18 تا 00:30 در فصل پاییز و زمستان به وقت ایران باز و بسته می‌شود. معمولا در این مدت زمان به صورت قابل ملاحظه حجم معاملات افزایش پیدا می‌کند.

سشن لندن

البته برای بهترین ساعت برای نوسان گیری در ارزهای دیجیتال می‌توان به سشن لندن نیز اشاره کرده. سشن لندن که معمولا شامل کشورهای اورپایی و انگلیس می‌شود از ساعت 11:30 الی 20:00 به وقت ایران باز و بسته می‌شود. در این زمان می‌توانید اخبار را بررسی کنید و در نهایت در تایم نیویورک حرکت بزرگ را پیدا کنید. توجه داشته باشید که معیار شما برای بهترین ساعت نوسانات رز دیجیتال باید حجم معاملات باشد.

8

بررسی اورلب‌ها

زمانی که شما دو سشن اصلی را شناسایی کردید باید به شما بگوییم که یک نکته بسیار مهم وجود دارد که شما نسبت به آن بی تفاوت بوده‌اید. آن هم این است که در سشن‌ها معمولا یک تایم همزمان دارند که این تایم حرکات بسیار بزرگی در مارکت رخ می‌شود. به عنوان مثال در اورلب سشن لندن و نیویورک که می‌شود 18 الی 20 شما می‌توانید فست اسکلپ انجام دهید. البته برخی از افراد از سشن توکیو نیز استفاده می‌کنند که باید به شما بگوییم این کار خیلی درست نیست. این سشن می‌شود ساعت  3:30 الی 9:30 صبح، در سشن توکیو حجم معاملات پایین است. در نتیجه بهتر است که در مورد آن مراقبت ویژه‌ای داشته باشید.

از چه سایت‌هایی می‌توان برای شناسایی بهترین ساعت برای نوسان گیری در ارزهای دیجیتال استفاده کرد؟

ما به صورت کلی دو دسته اخبار داریم، یکی اخباری است که به صورت مستقیم روی جفت ارز ما تاثیر می‌گذارد و دیگری اخباری است که به صورت غیر مستقیم روی باز ارز دیجیتال اثر می‌گذارد. اگر شما نیوز تریدر نمی‌باشید، روزهای تعطیلی فارکس که شنبه و یکشنبه می‌باشید برای شما بهترین تایم معاملاتی است. در غیر این صورت نیاز به جدولی برای شناسایی اخبار خواهید داشت. توجه داشته باشید که اخبار فاندامنتال فارکس به صورت مستقیم روی نوسانات بازار ارز دیجیتال تاثیر می‌گذارد.

سایت فارکس فکتوری « Forex Factory.com  »

شما برای پیدا کردن بهترین ساعت برای نوسان گیری در ارزهای دیجیتال باید این سایت را باز کنید. سپس ساعت آن را به کشور خود تنظیم کنید. اخبار نارنجی و قرمز دلار در این سایت را بررسی کنید. زمانی که این اخبار در حال منتشر شدن است بازار ارز دیجیتال نوسانات بسیار عالی می‌دهد. اما شما باید توجه داشته باشید که ترید کردن با اخبار نیاز به دانش تکنیکال و فاندامنتال به صورت موازی دارد. در غیر این صورت نمی‌تواند برای بازدهی مناسبی داشته باشد. و حتی ممکن است که زیان آفرین نیز شود.

شما برای یاد گرفتن برخی از تریک‌های ترید کردن با اخبار در ارز دیجیتال می‌توانید از سایت ارز دیجیتال VIP  استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که تمرین و تکرار شما نیز در موفقیت شما بسیار مهم و تاثیر گذار خواهد بود. زمانی که ما صحبت از ترید کردن برای ارز دیجیتال می‌کنیم باید به چند نکته توجه داشته باشیم. اولین نکته این است که صرافی ما چه میزان اسپردی قرار است که داشته باشد. این موضوع می‌تواند به سادگی استاپ شما را بزند و یا ترید شما را فعال نکند.

سایت کوین تلگراف  «  cointelegraph.com» باید دوست همیشگی شما باشد

اگر شما به دنبال پیدا کردن بهترین ساعت برای نوسان گیری در ارزهای دیجیتال می‌باشید باید به این نکته دقت داشته باشید که این سایت اخبار انحصاری ارز دیجیتال شما را قرار می‌دهد. به عنوان مثال ارز دیجیتال SPX قرار است که در تاریخ فلان و ساعت فلان در صرافی فلان 15 تا 20 درصد ارزهای خود را بسوزاند. این موضوع موجب می‌شود که طرف عرض ضعیف شود، در نتیجه قدرت طرف  تقاضا افزایش پیدا می‌کند. این موضوع منجر به این می‌شود که ارز دیجیتال شما یک رشد خود را ثبت کند.

9

البته شما برای ترید کردن و گرفتن نوسانات ارز دیجیتال نیاز به چند  مهارت خواهید داشت. اولین مهارت شما این است که سنتیمنت بازار را تشخیص دهید که آیا ریسک گریز است و یا ریسک پذیر. دومین مهارتی که شما باید داشته باشید این است که تشخیص دهید این خیر تا چه میزان برای شما قدرت خواهد داشت. آیا روی صرافی‌های بزرگ نیز تاثیر گذار است و یا فقط روی یکی دو عدد صرافی کوچک تاثیر گذار است؟

سخن پایانی

ما در این مقاله به صورت کلی در مورد پیدا کردن بهترین ساعت برای نوسان گیری در ارزهای دیجیتال با شما صحبت کردیم. در صورتی که شما در این مورد تجربه به خصوصی دارید، خوشحال می‌شیم که اون رو با ما در زیر همین مقاله به اشتراک بگذارید. شما دیگر دوستان بتونند به کامنت شما یک نکته اضافه کنند که استراتژی شما رو سوده‌تر می‌کنه. به این نکته توجه داشته باشید که شما برای پیدا کردن تایم سشن‌های اصلی و فرقی نیاز به نرم افزار نمایش ساعت کار بازارهای جهانی ندارید.

چرا که شما با استفاده از افزونه‌های کروم و یا فایر فاکس می‌تونید به اون‌ها دسترسی داشته باشید. از طرفی شما اگر یک و یا دوبار با این ساعت‌ها کار کنید، دیگه اون‌ها رو به خاطر می‌اورید.  به عنوان آخرین نکته سعی کنید روی ارزهای دیجیتالی نوسان گیری کنید که میزان معاملات بالا و مارکت کپ بزرگی دارند. در این صورت شما می‌تونید اطمینان داشته باشید که اسپرد بالا و یا کمیسیون بالا سود معاملات شما را از بین نخواهد برد. این وظیفه شماست که هوشمندانه انتخاب کنید.

 

منبع: arzdigital.vip