برسی عملکرد قرص سیالیس و ویاگرا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

قرص های سیالیس یا ویگرا

Top of Form

Bottom of Form

قرص سیالیس تادالافیل دارویی است که برای درمان اختلال نعوظ در مردان استفاده می شود. این دارو ماهیچه ها را شل می کند و جریان خون را در نواحی خاصی از بدن افزایش می دهد. برای این منظور توسط پزشک برای رفع اختلال نعوظ و همچنین درمان بزرگی پروستات در مواردی تجویز می شود. قرص سیالیس اصل همچنین برای درمان فشار خون شریانی ریوی و افزایش قدرت بدنی در مردان و زنان استفاده می شود. این دارو بیشترین مدت اثر و ماندگاری را در بین داروهای خانواده خود دارد. مدت اثر این دارو تا 36 ساعت گزارش شده است. قرص نعوظ سیالیس یا قرص ویاگرا از گروه مهارکننده های PDE5 هستند. با افزایش جریان خون به آلت تناسلی، مهارکننده های PDE5 پاسخ بدن به تحریک جنسی را افزایش داده و منجر به نعوظ و کیفیت بهتر می شود.

 

نحوه مصرف قرص سیالیس تادالافیل

Top of Form

Bottom of Form

استفاده ازقرص تاخیری تادالافیل برای درمان اختلال نعوظ معمولاً به دو روش زیر است:

 

  • در صورت نیاز: دوز کامل تجویز شده را 30 دقیقه قبل از مقاربت مصرف کنید
  • هر روز: بدون توجه به زمان مقاربت، هر روز یک دوز کوچک از دارو را در یک زمان مشخص مصرف کنید.

برخی افراد ترجیح می دهند قرص سیالیس را درست قبل از رابطه جنسی مصرف کنند. در مورد مصرف روزانه قرص نعوظ سیالیس می توانید با متخصص اورولوژی مشورت کنید تا مشکل و محدودیتی در رابطه جنسی شما وجود نداشته باشد. در هر صورت باید بدانید که مصرف قرص سیالیس به هر صورت (روزانه یا در صورت نیاز) این دارو پس از 30 دقیقه بر بدن شما تأثیر می ‌گذارد. همچنین سیالیس نسبت به سایر مهارکننده های PDE5 طول عمر بیشتری دارد. طبق مطالعات و گزارش‌های نشان داده‌ شده در کوثر طب kosartebs.net مردان تحت درمان با سیالیس نعوظ بهتر و محکم‌تری را تجربه می‌کنند، معمولاً در عرض یک روز و نیم پس از مصرف این دارو.

 

ترکیبات اصلی قرص سیالیس اصل چیست؟

ماده اصلی و فعال سیالیس تادالافیل برای افزایش میل جنسی، تقویت نعوظ، درمان ناتوانی جنسی در مردان، افزایش فشار شریان ریوی و هیپرپلازی پروستات استفاده می شود. ماده اصلی فعال سیالیس تادالافیل است. مهم است که بدانید تادالافیل در قرص نعوظ سیالیس چگونه کار می کند. این ماده به آنزیم موجود در بدن انسان وابسته است، سطح گردش خون را کنترل کرده و آن را کم یا زیاد می ‌کند. از آنجایی که برای رسیدن به نعوظ لازم است سطح گردش خون قبل از فعالیت جنسی افزایش یابد، تادالافیل فعالیت مثبت آنزیمی را که باعث نعوظ آلت تناسلی می شود افزایش می دهد.

مواد تشکیل دهنده قرص سیالیس اصل عبارتند از: سدیم کاراملس، هیدروکسی پروپیل سلولز، هایپرمولوز، اکسید آهن، لاکتوز مونوهیدرات، استئارات منیزیم، سلولز میکروکریستالی، سدیم لوریل سولفات، تالک، دی اکسید تیتانیوم است. سیالیس اصل برای بهبود نعوظ به صورت قرص تولید می ‌شود و در دوزهای 5 تا 20 میلی گرمی تجویز می شود. شما می توانید برای تهیه قرص سیالیس اصل از کوثر طب وارد وب سایت kosartebs.net شوید و به راحتی انواع این قرص را برای خود تهیه کنید.

 

نکاتی که حتما قبل از مصرف قرص سیالیس باید رعایت شود

اگر به تادالافیل حساسیت دارید از سیالیس استفاده نکنید. مصرف برخی داروها با سیالیس می تواند باعث افت ناگهانی و خطرناک فشار خون شود. اگر از داروهای زیر استفاده می کنید از قرص سیالیس استفاده نکنید:

  • افرادی که داروهای نیترات (برای درد قفسه سینه یا مشکلات قلبی) مانند نیتروگلیسیرین، ایزوسورباید دینیترات، ایزوسورباید مونونیترات و سایر مسکن ها مانند پاپرس مصرف می کنند نباید از قرص سیالیس استفاده کنند.
  • اشخاصی که برای درمان فشار خون زیاد در شریان‌های ریوی از دارو riociguat استفاده می ‌کنند هرگز از قرص ویاگرا یا سیالیس نباید استفاده کنند.
  • پس از هر دوز مصرف قرص سیالیس، مقداری تادالافیل ممکن است به مدت 2 روز یا بیشتر در خون شما باقی بماند (اگر بیماری کلیوی یا کبدی دارید ممکن است بیشتر طول بکشد). در این زمان از مصرف داروهای نیترات اجتناب کنید.

 

 

قرص سیالیس ممکن است چه عوارض جانبی در پی داشته باشد؟

Top of Form

Bottom of Form

در صورت داشتن علائم آلرژی به این دارو، از جمله کهیر، مشکل در تنفس، التهاب صورت، لب ها، زبان یا گلو، حتماً به پزشک خود اطلاع دهید. اگر در حین رابطه جنسی دچار حالت تهوع، درد قفسه سینه یا سرگیجه شدید، مصرف این قرص را قطع کرده و فورا به پزشک مراجعه کنید. اینها می تواند نشانه هایی از ایجاد عوارضی باشد که سلامت شما را به طور جبران ناپذیری به خطر می ‌اندازد. اگر هر یک از موارد زیر در مورد شما صدق کرد، فوراً به پزشک خود اطلاع دهید و مصرف قرص سیالیس را قطع کنید.

  • وزوز گوش یا کاهش شنوایی ناگهانی
  • علائم حمله قلبی - مانند: درد یا فشار قفسه سینه، درد تابشی به فک یا شانه، حالت تهوع، تعریق
  • احساس سرگیجه یا اینکه هر لحظه امکان دارد شما به زمین بیفتید
  • از دست دادن حس بینایی
  • حالت تهوع و ناراحتی معده
  • نعوظی که بالای 4 ساعت طول بکشد زیرا امکان آسیب رسیدن به آلت وجود دارد
  • و...

16

قرص سیالیس مشکی چیست؟

قرص سیالیس مشکی یکی از مهمترین داروهای اختلال نعوظ در بازار جهانی داروی جنسی است و قدرت نعوظ موقت با قرص سیالیس مشکی بیش از تصور مردان است. دوز مصرفی این دارو بسیار بالا است و می توان آن را بهترین تقویت کننده میل جنسی مردانه دانست. قرص Top of Form

Bottom of Form

سیالیس مشکی یک تشخیص قوی برای پیشگیری از انزال زودرس در نظر گرفته می شود زیرا نعوظ را در نقطه اول این دارو هدف قرار می دهد و برای جلوگیری از انزال ناخواسته در مردان استفاده می شود.

40 تا 45 دقیقه قرص سیالیس مشکی قدرت تاخیری دارد. این زمان توسط مردانی که تجربه مصرف قرص های تأخیر در دوز کمتر را دارند، قابل غلبه بر آن است، در غیر این صورت می ‌توانید فشار اضافی را احساس کنید که باعث انزال زودرس شما می شود. برای مصرف هر قرص سیالیس مشکی باید 72 ساعت به بدن خود استراحت دهید. اگر می خواهید برای اولین بار از سیالیس سیاه استفاده کنید، بهتر است دوز مصرفی را برای بار اول نصف کنید.

اثرات دارو برای شما خوشایند خواهد بود، زیرا آزادی حرکت بیشتری خواهید داشت. نوشیدن مقدار زیادی آب در حین مصرف قرص های جنسی با دوز بالا توصیه می شود، بنابراین نترسید و هر چقدر که می خواهید آب بنوشید، می تواند به شما در رفع تعریق جنسی کمک کند.

شما عزیزان می توانید برای خرید انواع قرص سیالیس، قرص ویاگرا، قرص سیالیس اصل و قرص سیالیس مشکی به داروخانه اینترنتی کوثر طب در لینک زیر مراجعه کنید.

https://kosartebs.net/