برای خرید فرش ماشینی خوب و با کیفیت چیکار کنیم؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خرید فرش ماشینی خوب یکی از دغدغه‌هایی است که معمولا هنگام خرید اسباب و لوازم مورد نیاز برای یک خانه، در ذهن افراد شکل می‌گیرد. از آنجایی که وجود فرش و قالی در زندگی ما ایرانی‌ها نقش انکارناپذیری دارد بسیار مهم است که در هنگام خرید فرش دقت زیادی به خرج دهیم تا در نهایت بتوانیم فرشی را برای استفاده در منزل خود تهیه کنیم که متناسب با نوع نیازهای ما باشد. بر این اساس توجه به چند مساله در هنگام خرید فرش ماشینی کاشان  برای یک خانه از اهمیت بالایی برخوردار است که عبارتند از: کیفیت فرش، ماندگاری فرش و حساسیت‌زا‌ بودن فرش.

در صورتی که به دنبال یک فرش مناسب و با کیفیت برای خانه خود هستید ، پیشنهادی که می‌توانیم به شما داشته باشیم خرید فرش‌های ۷۰۰ شانه  و 1200شانه آویژه هست چراکه این فرش در مقایسه با دیگر فرش‌های ماشینی دارای کیفیت و ضمانت نامه 60 ماهه معتبر است.

لازم است به این نکنه توجه داشته باشید ارزان بودن فرش‌های ۷۰۰ شانه نسبت به فرش های گلبرجسته به معنی بی‌کیفیت بودن این محصول نیست و علت ارزانی آن استفاده از تراکم و شانه کمتر است. ضخامت این فرش از دیگر محصولات فرش ماشینی با تراکم بالاتر نیز بیشتر هست که این امر باعث افزایش طول عمر آن می‌شود.

فرش های 700 شانه به علت ضخامت بالایی که دارد از عمر بیشتری نیز برخوردار خواهد بود و به همین دلیل می‌توانید از آن در مکان‌هایی که رفت‌وآمد زیادی دارد استفاده کنید. به همین جهت ما فرش ۷۰۰ شانه را برای خانه‌های شلوغ و پر رفت‌وآمدی که می‌خواهند هزینه مناسبی برای خرید فرش خرج کنند پیشنهاد می‌دهیم.

محصولات شرکت فرش آویژه چیست؟

کارخانه فرش آویژه با بیش از ربع قرن تجربه در زمینه تولید و صادرات فرش ماشینی ، جلوه ای ماندگار از ترکیب هنر اصیل ایرانی و خلاقیت متخصصین حوزه فرش ماشینی را پیش چشم جهانیان گذارده تا به همگان اثبات کنیم که هنر و خلاقیت ایرانی میتواند زیباترین طرح و رنگ ها را برایمان به ارمغان آورد.

241

تمام محصولات شرکت آویژه با کیفیت بالا و تحت نظر کارشناسان استاندارد بررسی، تایید و تحت برند آویژه به سراسر دنیا عرضه میگردد. این در حالی است که می توان گفت مهم ترین عامل در تعیین کیفیت، دوام و قیمت فرش ماشینی، نوع الیاف مصرفی در فرش می‌باشد که در مجموعه فرش آویژه استفاده از الیاف مرغوب و با کیفیت اکریلیک هیت ست شده و همچنین تراکم بالای فرش ها، باعث افزایش طول عمر و پایداری محصولات می شود. این بدین معناست که سال ها بعد از خرید، فرش به همان زیبایی است که در هنگام خرید نظر شما را جلب کرده بود و همچنان در خانه شما جلوه خواهد کرد.

فرش آویژه با تولید انواع تابلو فرش های آیه و منظره، فرش500 شانه، فرش 700 شانه، فرش 1000 شانه، فرش 1200 شانه گل برجسته، فرش 1200 شانه ساده، فرش 1500 شانه، فرش مدرن و فانتزی، فرش وینتیج و گلیم فرش تمام نیاز شما هموطنان عزیز با هر سلیقه را برآورده می سازد.

خریدآنلاین فرش آویژ به چه صورت است؟

معمولا در هنگام خرید فرش با واژه هایی از قبیل فرش ۷۰۰ شانه، فرش ۱۰۰۰ شانه، فرش ۱۲۰۰ شانه ساده ، فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته و  فرش ۱۵۰۰ شانه با انواع تراکم های مختلف از جمله ۲۵۵۰، ۳۰۰۰، ۳۶۰۰ ، ۴۵۰۰ و …  رو به روبرو میشویم حتی ممکن است برایمان پیش آمده باشد که یک فرش برای مثال فرش 700 شانه تراکم های مختلفی داشته باشد که همه این موارد  بر قیمت فرش هم تاثیر بسزایی دارد اگر برای خرید به جزئیات بیشتر دقت کنیم به واژه تراکم گره در هر متر مربع نیز می رسیم که هر کدام از این موارد در کیفیت تصویر طرح بافت شده و قیمت فرش تاثیر دارد. هر چه طرح مورد نظر شما دارای شانه و تراکم بالاتری باشد ، بافت ریزتر و ظریف تری دارد و وضوح طرح های بافته شده و قیمت فرش بیشتر میشود.

اگر به دنبال فرش با ضخامت به اصطلاح گوشت دار میگردید فرش های تراکم پایین داری ضخامت خاب بیشتری هستند.

242

برای خرید اینترنتی فرش کافیست ابتدا طرح ، رنگ و سایز فرش مورد نظر خود را انتخاب کرد و از راه های ارتباط با فرش آویژه سفارش خود را ثبت نمایید، قبل از ثبت سفارش مبلغی را به عنوان بیعانه پرداخت نمایید تا سفارش شما برای بافت به واحد تولید ارسال گردد و زمان ارسال مابقی مبلغ فاکتور را تسویه و فرش را برای شما ارسال خواهیم کرد. اگر در هر مرحله از خرید آنلاین فرش نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید، گروه پشتیبانی فرش آویژه آماده ارایه خدمات و پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

برای خریدارانی که خرید آنلاین فرش از طریق سایت فرش آویژه را انتخاب میکنند ارسال رایگان فرش و همچنین اولویت در بافت سفارشات در نظر گرفته می شود.