هتل آتامان قشم، یکی از بهترین هتلهای جزیره قشم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

معمولا همه ما قبل از جمع کردن وسایل و بستن چمدان سفر، به فکر انتخاب هتل برای اقامت در سفر می افتیم. هتل آتامان قشم، یکی از هتلهای چهارستاره و زیبا در جزیره قشم است که از نظر امکانات رفاهی و موقعیت مکانی بسیار عالی است و می تواند میزبان خوبی برای مسافران عزیز باشد. هتل آتامان، در بلوار گلستان قشم قرار دارد و یکی از هتلهای نوساز و جدید در جزیره قشم محسوب می شود. آرامش و زیبایی هتل آتامان، این هتل را به یکی از مناسب ترین هتلهای قشم از نگاه گردشگران تبدیل کرده است. شما می توانید از طریق سایت رزرواسیون اقامتگاه سفربازی، اقدام به رزرو هتل آتامان قشم کنید و لحظات سفرتان را با آرامش در این هتل بگذرانید.

آشنایی با هتل آتامان قشم

هتل آتامان، هتلی چهارستاره است که در سال 1396 در جزیره قشم تاسیس شد. این هتل، ساختمانی 4 طبقه دارد و به ساحل دریای خلیج فارس و مراکز خرید مهم قشم نزدیک است. در این هتل، 58 اتاق و سوئیت با امکانات کامل وجود دارد که قابل رزرو هستند.

وجود امکانات رفاهی کامل و موقعیت مکانی عالی، هتل آتامان را به یکی از بهترین گزینه ها برای رزرو هتل در قشم تبدیل کرده است.

همسایگی هتل آتامان با دریای خلیج فارس

فاصله هتل آتامان قشم تا ساحل دریا، 850 متر است و شما با 10 دقیقه پیاده روی می توانید خودتان را به ساحل دریا برسانید و از زیبایی امواج دریا و صدای پرندگان دریایی لذت ببرید.

امکانات رفاهی اتاق ها و سوئیت های هتل آتامان

در هتل آتامان قشم، شما می توانید از بین اتاق های دو تخته تویین، دو تخته دابل، سه تخته، چهار تخته، سوئیت یک خوابه، سوئیت دو خوابه و سوئیت VIP گزینه موردنظر خود را انتخاب کرده و رزرو کنید.

در تمام اتاق ها و سوئیت های هتل آتامان، شاهد وجود مبلمان، تخت و سرویس خواب، آباژور، دراور، یخچال، چای ساز، سرویس فرنگی، حمام، بالکن، تلویزیون، تلفن، اینترنت پرسرعت، میز تحریر، کمد لباس، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی خواهید بود. همچنین انواع وسایل بهداشتی مانند دستمال، حوله، شوینده ها و دمپایی نیز برای مهمانان هتل در اتاق ها و سوئیت های هتل وجود دارد. با انتخاب و رزرو هرکدام از واحدهای اقامتی هتل آتامان در قشم، از بوفه صبحانه رایگان هتل نیز بهره مند خواهید شد.

خدمات رفاهی متنوع در هتل آتامان قشم

یکی از مهمترین موارد برای رزرو یک هتل در قشم، توجه به امکانات رفاهی و خدمات هتل است. اگر در هنگام رزرو هتل در قشم، هتل آتامان را انتخاب کنید، از خدماتی مانند خدمات تور، تهیه بلیط، خشکشویی، فکس و فتوکپی، خدمات بیدار باش، تحویل روزنامه، خدمات باربری، خدمات خانه داری، اتاق چمدان، مینی بار، سالن کنفرانس، بیزینس روم، خدمات ماساژ و... بهره مند خواهید شد.

این هتل یک سالن بیلیارد، میز فوتبال دستی و سالن بدنسازی دارد و مهمانان هتل می توانند برای تفریح و ورزش از میز بیلیارد و دستگاه های بدنسازی استفاده کنند.

2

 

نزدیکی هتل آتامان به مراکز خرید قشم

هتل آتامان قشم در بلوار گلستان و در نزدیکی میدان حافظ قشم قرار گرفته است و مسافت کمی با مراکز خرید سیتی سنتر 1 و سیتی سنتر 2 دارد. شما می توانید فاصله بین هتل تا مراکز خرید سیتی سنتر را با 5 دقیقه پیاده روی طی کنید.

برای خانمهای علاقه مند به خرید و پاساژگردی هم باید بگوییم که این هتل به مجتمع تجاری زیتون قشم نزدیک است و با 15 دقیقه پیاده روی می توان به این پاساژ بزرگ و چند طبقه رفت و لذت خرید در یکی از مراکز خرید قشم را تجربه کرد.

خوردن غذاهای خوشمزه در هتل آتامان قشم

در هتل آتامان قشم، رستورانی بزرگ با فضای آرام و دنج وجود دارد که می توان انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را در این رستوران نوش جان کرد. رستوران هتل آتامان در طبقه همکف هتل قرار دارد و برای سرو وعده های صبحانه، ناهار و شام آماده سرویس دهی به مهمانان عزیز است. کافی شاپ هتل نیز فضایی خلوت و دلنشین برای استراحت کردن دارد و انواع نوشیدنی های سرد و گرم را برای مهمانان هتل سرو می کند. اگر بعد از خوردن غذاهای هتل دوست داشتید سری به رستوران ها و فست فودی های قشم بزنید، باز هم با چند دقیقه پیاده روی می توانید به خیابان دانشمند یا بلوار ولیعصر قشم بروید که در نزدیکی هتل آتامان است و تعداد زیادی رستوران و فست فود دارد. در کل با رزرو هتل آتامان قشم، شما دسترسی خوبی به تمام مراکز خرید و خیابانهای مهم قشم خواهید داشت.

هتل آتامان قشم، هتلی جذاب برای سفرهای دسته جمعی

در هتل آتامان قشم، امکان رزرو سوئیت های سه تخته، چهار تخته و VIP وجود دارد. بنابراین اگر با خانواده یا دوستان خود به سفر می روید، می توانید برای رزرو هتل در قشم، هتل آتامان را انتخاب کنید و راحتی و آرامش را در این هتل تجربه کنید.

یکی از مزیتهای رزرو هتل آتامان قشم، نزدیکی آن به مراکز خرید و خیابانهای مهم جزیره قشم است؛ در نتیجه با انتخاب این هتل چهارستاره، می توانید در هزینه ها و زمان رفت و آمد خود صرفه جویی کنید.

نزدیکی هتل آتامان به سینما ساحل و پارک زیتون

همچنین در اطراف هتل آتامان قشم، شما می توانید مراکز تفریحی زیادی را پیدا کنید؛ مثلا بوستان سینما دریا و پارک زیتون قشم در نزدیکی هتل آتامان قرار دارند و با چند دقیقه پیاده روی می توانید به این پارکها برسید و به همراه دوستان و عزیزان خود در فضای زیبا پارک های ساحلی قشم قدم بزنید.

چرا هتل آتامان قشم؟

هتل آتامان قشم، هتلی چهارستاره با امکانات شیک و مدرن است و به دلیل نوساز بودن و برخورداری از امکانات رفاهی کامل، می تواند انتخاب خوبی برای اقامت در جزیره قشم باشد.

یکی از مهمترین موارد در آرامش مسافران و مهمانان هتل، نحوه برخورد پرسنل و کارکنان هتل است. در هتل آتامان قشم، شما به جز احترام، مهربانی و خوشرویی، چیزی از پرسنل هتل نخواهید دید و این موضوع باعث می شود که آب در دلتان تکان نخورد و تمام نیازها و درخواستهای شما خیلی سریع و بدون بحث برطرف شوند.

قیمت هتل آتامان قشم هم با توجه به امکانات و موقعیت هتل بسیار مناسب است و بدون پرداخت هزینه های بالا، اقامتی راحت و آرام را در این هتل تجربه خواهید کرد.

3

راستی اگر از جمله افرادی هستید که به چشم انداز پنجره اتاقتان اهمیت می دهید، در هتل آتامان قشم برای رزرو اتاق های رو به خیابان اقدام کنید؛ زیرا پنجره این اتاق ها رو به منظره جزیره قشم هستند و زیبایی و جذابیت زیادی دارند. از بعضی از اتاق های هتل آتامان می توانید دریای زیبای خلیج فارس را هم ببینید و حسابی لذت ببرید.

خلاصه با رزروهتل آتامان قشم، شما روزهای سفرتان را با آرامش و راحتی سپری خواهید کرد و خاطرات شیرین تر و لذت بخش تری خواهید داشت. خوشرویی و مهربانی پرسنل هتل آتامان، موقعیت مکانی عالی و دسترسی به خیابانهای مهم قشم، تمیزی و رعایت پروتکل های بهداشتی، امکانات رفاهی کامل، قیمت مناسب و آرامش فضای هتل از جمله مزایای این هتل چهارستاره است. به همین دلیل است که برای رزرو هتل در قشم ما به شما رزرو هتل آتامان را پیشنهاد می کنیم؛ زیرا این هتل به خوبی می تواند رضایت شما را جلب کند و روزهای سفرتان را با آرامش و خاطرات خوب همراه کند.

از آنجایی که ما دوست داریم هتل دلخواهمان را خیلی سریع و راحت رزرو کنیم، پیشنهاد می کنیم که برای رزرو سریع هتل در قشم، به سایت رزرواسیون اقامتگاه سفربازی مراجعه کنید و خیلی زود مراحل رزرو هتل آتامان را انجام دهید.