3 برند تجاری بومی استان گیلان با قابلیت خرید کارتنی و ارسال رایگان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

متاسفانه استان گیلان یکی از قطب های اقتصادی کشور نیست اما کارخانجات متعددی در شهر صنعتی رشت و دیگر نقاط استان واقع شده که محصولات متنوعی تولید می کنند. در این مطلب می خواهیم یکی از کارخانه های تازه تاسیس استان گیلان را به شما معرفی نماییم که 3 برند مرغوب از محصولات سلولزی و پلیمری را تولید می کند.

 

پاک پارس پرند؛ شرکت مبدا

شرکت پاک پارس پرند تولید کننده انواع محصولات سلولزی و پلیمری می باشد که محصولات خود را در قالب برندهای مختلف به بازار استان گیلان عرضه کرده و در حال گسترشِ پخش محصولات خود به سراسر کشور می باشد.

کارخانه پاک پارس پرند در شهر صنعتی رشت واقع شده و باعث اشتغالزایی شمار زیادی از گیلانیان شده است. در ادامه برندهای این شرکت معتبر و نحوه خرید آنلاین آن ها را خواهیم گفت، با ما همراه باشید.

تلما؛ برندِ یکِ پاک پارس پرند

برند تلما بزرگترین تولید کننده دستمال کاغذی و دستمال توالت در استان گیلان است و هم اکنون یک سال از زمان فعالیتش در بازار گیلان می گذرد. تلما در این مدت توانسته به یکی از پرفروش ترین و مرغوب ترین برندهای دستمال کاغذی در گیلان تبدیل شود و هم اکنون در حال احداث نمایندگی در دیگر نقاط کشور از جمله تهران می باشد.

پکیج ده تایی دستمال کاغذی اقتصادی 100 برگ دو لایه تلما را می توان پرفروش ترین پک دستمال کاغذی نایلونی در استان گیلان قلمداد کرد و دستمال کاغذی های جعبه ای تلما هم به دلیل طرح های بسیار چشمگیر و رنگارنگ، در هر مکان و زمانی دیده می شوند.

محصولات سلولزی و پلیمری تلما

  • دستمال کاغذی
  • دستمال توالت
  • کیسه زباله
  • سفره یکبارمصرف
  • پوشک ساده بچه

محصولات آینده تلما

  • دستمال جیبی
  • دستمال حوله
  • دستمال کاغذی مکعبی
  • کیسه فریزر
  • مدل های متنوع از محصولات فعلی

19

کمی در مورد دستمال کاغذی فلکسی تلما

یکی از چالش های سخت برای مسئولین خرید و افرادی که به دنبال دستمال کاغذی های اقتصادی هستند، پیدا کردن یک برند معتبر و مرغوب با قیمتی مناسب است. اگر به دنبال چنین محصولی هستید به شما تبریک می گوییم، زیرا دستمال کاغذی اقتصادی تلما دقیقا همان کالای مد نظر شماست.

دستمال کاغذی فلکسی تلما با برگ های پرچ شده و حجیم شده، دارای تیشوی 100 درصد مرغوب و سفید می باشد که خیال شما را از بابت کیفیت راحت خواهد کرد.

در ادامه می توانید مقاله معرفی ۵ دستمال کاغذی اقتصادی مقرون به صرفه را هم مطالعه بفرمایید.

برند آنام؛ ارزاننتر از تلما

آنام در واقع برند دوم تلما بوده و جزو محصولات اقتصادی پاک پارس پرند است. فلسفه تولید دستمال کاغذی و دستمال توالت آنام بر پایه خرید ارزان بنا شده و گزینه ای ایده آل برای مکان های پرمصرف و غیرلوکس محسوب می شود.

آنام دستمال کاغذی نایلونی ندارد ولی برای خرید دستمال کاغذی جعبه ای ارزان و مقرون به صرفه جزو پیشنهادهای جذاب محسوب می شود.

دستمال تولت آنام دو لایه است!

بر خلاف دستمال توالت های بازار که 4 و 5 لایه هستند (دستمال توالت تلما هم 4 لایه است)، آنام برای کاهش هزینه ها، دستمال توالت های خود را با 2 لایه و پرفراژ های بیشتر عرضه کرده است.

این کار باعث می شود افرادی که تعداد زیادی دستمال اسراف می کنند، اسرافشان نصف شود و این یعنی بهترین پیشنهاد برای مکان های عمومی مانند رستوران ها، مسافرخانه ها، مدارس و...

20

لیدی کینگ؛ نوار بهداشتی تولید گیلان

برند لیدی کینگ سومین برند تجاری شرکت پاک پارس پرند می باشد که به صورت تخصصی فقط نوار بهداشتی تولید می کند. لیدی کینگ در مدت کوتاهی که از پاییز 1401 روانه بازار شده، جزو کالاهای بهداشتی محبوب در میان بانوان قرار گرفته و فروش بالایی را در فروشگاه ها زنجیره ای گیلان رقم زده است.

آفر های فروش لیدی کینگ بسیار مناسب بوده و در این لحظه اگر خرید کارتنی نوار بهداشتی لیدی کینگ با قیمت عمده را جست و جو کنید، می توانید با خرید هر 5 کارتن، یک کارتن اشانتیون دریافت کنید.

نحوه خرید و سفارش محصولات پاک پارس پرند.

چنانچه تمایل دارید اطلاعات بیشتری از محصولات برندهای تلما، آنام و لیدی کینگ به دست بیاورید، به فروشگاه اینترنتی یوزمارت مراجعه کرده و اطلاعات کامل تمام کالاهای سلولزی و پلیمزی پاک پارس پرند را مطالعه فرمایید.

شما می توانید از طریق همین سایت سفارش خود را ثبت کرده و به صورت آنلاین خرید کنید؛ امکان خرید کارتنی با قیمت عمده و خرید تکی با تخفیف عالی وجود دارد.

ارسال رایگان در استان گیلان

در حال حاضر تسهیلات فوق العاده ای برای ساکنین استان گیلان در نظر گرفته شده و این عزیزان می توانند علاوه بر تسهیلات ارسال رایگان، از خدمات پرداخت در محل هم بهره مند شوند و اگر کاسب هستیند، از خدمات یک ماهه تا 45 روزه خرید چکی هم استفاده نمایند.

تلما، آنام و لیدی کینگ ارسال کشوری دارند؟

برندهای پاک پارس پرند هنوز در شهرهای مختلف کشور دارای نمایندگی رسمی نمی باشند و به همین دلیل، ارسال خارج از استان گیلان شامل هزینه ارسال خواهد شد. البته اگر سفارش ها به اندازه یک خاور باشد، هزینه ارسال محاسبه نخواهد شد.

یعنی اگر شما بخواهید حجم سفارش خود را بالا ببرید و عمده خرید کنید، علاوه بر اعمال تخفیف های بیشتر، می توانید از تسهیلات ارسال رایگان هم بهره مند شوید.