حوادث رکنا: ️جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری قاتلان بسیجی شهید «مجید یوسفی» در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

قاتلان شهید یوسفی ، شهید مدافع امنیت دستگیر شدند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، حسین حسن‌پور دقایقی پیش و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روز گذشته به دنبال شهادت یکی از بسیجیان حوزه کیاشهر در ورودی پارک بوجاق، شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار قرارگرفته است، اظهار کرد: مأموران با بررسی مسیر‌های منتهی به محل وقوع حادثه و همچنین منابع مردمی موفق شدند خودروی ال ۹۰ سفید متهم را شناسایی توقیف و ۲ متهم این پرونده را در مخفیگاه خود دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه متهمان با تکمیل پرونده در اختیار مأموران انتظامی قرار گرفتند، گفت: برای رسیدگی به مرجع قضائی معرفی خواهند شد.

جانشین انتظامی استان گیلان با تأکید بر اینکه پلیس در تأمین امنیت جامعه با هیچ فردی مماشات ندارد، بیان کرد: شهید مجید یوسفی سومین شهید مدافع امنیت در استان گیلان است که جان خود را برای دفاع از مردم و امنیت جامعه فدا کرد.

حسن‌پور با درخواست از مردم در خصوص شناسایی لیدرهای آشوبات اخیر در گیلان افزود: از مردم درخواست دارم در صورت شناسایی لیدرهای اغتشاشات اخیر در گیلان این افراد را به نهادهای امنیتی معرفی کنند.

 شب گذشته شهید بسیجی مدافع امنیت مجید یوسفی در حین انجام وظیفه و دستگیری یکی از لیدرهای آشوب‌های اخیر در بندر کیاشهر، راننده یک دستگاه سواری تندر ۹۰ که لیدر اغتشاشات اخیر در کیاشهر بود با سرعتی جنون‌آمیز به سمت مدافعان امنیت حرکت کرده و شهید یوسفی را به شهادت رساند.