رکنا: نزاعی دسته جمعی مقابل فست فودی در بندرعباس رخ داد که علت ان تمسخر کارگران آن بود.

مرد جوان جلوی نامزدش تحقیر شد و به مغازه فست  فودی حمله کرد / بازداشت عاملان درگیری خونین در بندرعباس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، برابر تحقیقات لازم و همچنین بررسی فیلم های موجود مشخص شد فردی به همراه نامزدش با موتورسیکلت در مقابل فست فود واژگون  که مورد تمسخر کارگران فست فود قرار گرفته که نامبرده محل را ترک و سریعا به همراه تعدادی از دوستانش در محل حاضر و ضمن قمه کشی و نزاع اقدام به انتقام جویی می کند.

 
  •  

به دنبال وقوع نزاع دسته جمعی در یکی از فست‌فود های بلوار رسالت شمالی در این شهر و انتشار تصاویری در فضای مجازی از قمه کشی و درگیری چندین نفر با یکدیگر، موضوع را از پلیس پیگیر شدیم.

فرمانده انتظامی در همین زمینه اظهار کرد: در پی پخش کلیپی در فضای مجازی و برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر نزاع شدید در بلوار رسالت شمالی بندرعباس، بلافاصله عوامل کلانتری ۱۷ در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد نزاع مابین کارگران یک فست فودی و تعدادی افراد ناشناس بوده که در آن ۳ نفر از کارگران فست فودی مذکور و یک نفر از افراد عبوری که قصد میانجیگری را داشته است مورد ضرب و جرح قرار گرفته و سایرین متواری شده‌اند.

دو مصدوم در نزاع دسته جمعی

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه در پی این درگیری دو نفر از ناحیه کتف و صورت مجروح شدند، اظهار داشت: بلافاصله اقدامات لازم در خصوص علت نزاع و شناسایی طرفین انجام و تعداد ۲ نفر از منازعین که به طرفداری از کارگران در نزاع شرکت و در حال فرار بودند، دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

سردار جعفری ادامه داد: برابر تحقیقات لازم و بررسی فیلم های دوربین‌های محدوده، مشخص شد فردی به همراه نامزدش با موتورسیکلت در مقابل فست فود واژگون که مورد تمسخر کارگران فست فودی قرار گرفته که نامبرده محل را ترک و سریعا به همراه تعدادی از دوستانش در محل حاضر و ضمن قمه کشی و نزاع اقدام به انتقام جویی می کند.

وی بیان داشت: با هماهنگی قضائی مراتب در دستور کار قرار گرفت که با رصد اطلاعاتی و بررسی فیلم‌های موجود در صحنه و فضای مجازی، 6 نفر از ضاربان و عوامل شرکت کننده در این نزاع شناسایی و طی عملیات‌هایی جداگانه دستگیر شدند.

سردار جعفری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از قاطعیت مأموران انتظامی که با اقدام به موقع از افزایش دامنه نزاع جلوگیری به عمل آوردند تشکر کرد و به بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی هشدار داد؛ سلب آسایش شهروندان و ایجاد نزاع و درگیری در سطح جامعه خط قرمز پلیس بوده و مجموعه انتظامی هرمزگان با همکاری مقام قضائی به شدت با مخلان نظم و امنیت عمومی که موجب سلب آسایش شهروندان شوند برابر قانون، قاطعانه برخورد خواهد کرد.