جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از شناسایی و دستگیری سرکرده اراذل و اوباش در ارومیه طی عملیات ضربتی پلیس امنیت عمومی، خبر داد.

سرکرده اراذل و اوباش ارومیه دستگیر شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مشرق، سرهنگ ایرج حسن خانی در این خصوص افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه ۲ نفر از اراذل و اوباش معروف با قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در محلات شهرستان ارومیه موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده‌اند، پیگیری پلیس در این خصوص آغاز شد.

وی با بیان اینکه نظم و امنیت جامعه و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و پلیس در برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، ادامه داد: مأموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات فنی، تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته، متهمان که از افراد سابقه‌دار و اراذل و اوباش بودند را در مخفیگاهشان شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی آنها را در یک عملیات ضربتی به همراه همدستانشان دستگیر کردند.

حسن خانی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی قمه و شمشیر کشف شد، افزود: در این عملیات دو نفر اراذل و اوباش سطح یک و دوازده نفر اراذل و اوباش نوظهور دستگیر و متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: پلیس برای برقراری نظم و امنیت و ارتقا احساس آرامش در بین مردم با مخلان نظم و امنیت به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند.