چرا شادا بهترین مجموعه برای مهاجرت به استرالیا است؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

مهمترین قدم در فرایند مهاجرت به استرالیا انتخاب یک مجموعه مهاجرتی مناسب و رسمی است تا همه مراحل از دریافت مشاوره در مورد جمع آوری مدارک و ارسال درخواست تا پیگیری دعوتنامه و رسیدن به مرحله ویزا به بهترین شکل ممکن انجام شود.

 

در سراسر جهان، موضوع مهاجرت یکی از پیچیده‌ترین موضوعاتی است که در زندگی شهروندی شکل می‌گیرد و متخصصین در این حوزه باید بر این نکته واقف و آگاه باشند که مسیر زندگی یک فرد، خانواده ی وی و یا حتی نسل های بعد از آن با اطلاعات، مشاوره و راهنمایی های آنها تغییر می‌کند و بار مسئولیت در این حوزه بسیار سنگین و سرنوشت ساز است. به همین دلیل یک مجموعه که خدمات مشاوره مهاجرتی ارائه می دهد باید صادق، معتبر، دارای مجوز قانونی و رسمی، پاسخگو و شفاف باشد.

در این مقاله با شما از ویژگی‌های مهم یک مجموعه مهاجرتی خوب و قابل اعتماد خواهیم گفت.

مجموعه مهاجرتی چیست؟

موسسات و یا شرکت هایی که موضوع فعالیت آنها مربوط به ارائه ی خدمات مشاوره مهاجرتی در زمینه‌هایی مانند اخذ اقامت، کاریابی بین المللی و یا اعزام دانشجو به خارج از کشور است، مجموعه مهاجرتی نامیده می‌شوند، هریک از فعالیت های مجموعه های مهاجرتی ممکن است به مجوز های مراجع ذی صلاح نیز نیاز داشته باشد، مثلا برای اعزام دانشجو شما حتما باید از وزارت علوم در ایران نیز مجوز فعالیت دریافت نمایید و یا برای فعالیت در زمینه ی کاریابی بین المللی باید از وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی مجوز دریافت نمایید. استانداردها و ویژگی‌هایی که یک مجموعه مهاجرتی دارد ساده نیست و به آسانی به تقاضای تاسیس قانونی چنین مجموعه هایی پاسخ مثبت داده نمی‌شود. مرجع رسمی برای استعلام قانونی بودن فعالیت شرکت در ایران، سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی کشور است.

تخصص کلام اول و آخر است و حضور وکلای رسمی پایه یک دادگستری و مهاجرتی که سابقه فعالیت مثبت با کارنامه‌ای قابل دفاع در این حوزه را داشته باشد، مهمترین نکته در بررسی اعتبار و عملکرد مجموعه های مهاجرتی محسوب می شود.

چرا باید برای مهاجرت به استرالیا به مجموعه مهاجرتی مراجعه کنیم؟

افرادی که تصمیم قطعی برای مهاجرت و زندگی در یک کشور جدید را دارند، دستکم به یکی از 5 دلیل زیر به یک مجموعه مهاجرتی مراجعه می‌کنند:

  1. از دانش کافی و تخصصی در این حوزه برخوردار نیستند و اطلاعات جامع و قابل اتکا ندارند ؛
  2. تجربه ی اجرایی ندارند و نمی دانند به چه صورتی درخواست ها و مدارک ارائه بشود، بهتر است ؛
  3. فرصت کافی برای پیگیری، اقدام و ارسال درخواست ها، فرم ها و مدارک را ندارند؛
  4. چند گزینه پیش روی فرد متقاضی قرار دارد و برای انتخاب بهترین راه نیاز به مشورت تخصصی دارد؛
  5. اطمینان کافی از قانونی بودن مسیر مهاجرتی خود و رسمی بودن مدارک و ادعاهای خود ندارد.

12

 

بهترین مجموعه مهاجرت به استرالیا

مهاجرت یک پدیده احساسی نیست و باید در فضایی خردگرا، منطقی و قانونی شکل بگیرد.

بهترین مجموعه مهاجرت به استرالیا باید به تمامی  5 مورد ذکر شده در بالا به شما پاسخ مناسب و آگاهانه بدهد. متقاضی در مراجعه به این مجموعه، باید آرامش پیدا کند و مطمئن شود که بهترین گروه را برای مهاجرت خود انتخاب کرده است.

دفاتر فعال و قانونی در ایران و استرالیا

در کنار ویژگی‌هایی که ذکر شده، بهتر است مجموعه های مهاجرتی در خاک مبدا و مقصد دفتر رسمی و قابل دسترس داشته باشد. این یک ویژگی تزیینی یا تبلیغاتی نیست بلکه متقاضیان یک مجموعه باید بتواند با خیالی راحت و آسوده و بدون مشکل به گروه مشاورین مهاجرتی خود هم در زمان شروع کار و هم در زمان اخذ ویزا و ورود به کشور جدید مراجعه کند.

مجموعه شادا

مجموعه بین المللی شادا در زمینه مشاوره مهاجرتی و دریافت انواع ویزای استرالیا تحت نظر سازمان وکلای رسمی مهاجرت استرالیا  MARA و وزارت کار ایران از سال 2009 فعالیت می‌کند.

مجموعه شادا با داشتن یک دفتر خدماتی در تهران و دفتر دیگری در سیدنی استرالیا، موفق به اخذ مجوز قانونی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره ثبت شرکت ها شده است. مشخصات مؤسسه در وب سایت رسمی "مارا" که اداره ثبت دفاتر وکلای رسمی مهاجرت در استرالیا است و زیر نظر اداره امور مهاجرت استرالیا فعالیت می کند به ثبت رسیده است.

مزیت استفاده از خدمات مجموعه مهاجرتی شادا

بهترین مجموعه مهاجرت به استرالیا یعنی همان مجموعه‌ای که هدف مخاطبین خود، یعنی مهاجرت به استرالیا را هدف اصلی خود نیز بداند، نیازهای مخاطبین محترم خود را شناسایی و فرآیند های اجرایی خود را بر اساس منافع مادی و معنوی موکلین خود طراحی نماید، در همه ی شرایط صداقت و شفافیت را در اولویت قرار دهد و به صورت تخصصی، اطلاعات و قوانین مرتبط را در اختیار گروه هدف خود قرار دهد و باور داشته باشد که مهاجرت یکی از مهم ترین و سرنوشت ساز ترین اقدامات یک فرد است و آگاه سازی مخاطبین از تمامی چالش ها و ریسک های این مسیر یکی از ارزش های آن باشد.

مجموعه بین المللی شادا با پایبندی بر تعهدات قانونی و اخلاقی خود در بخش های اصلی، خدمات خود را مخاطبین عزیز خود ارائه می دهد.

زبان انگلیسی

دانش زبان انگلیسی یکی از نیازهای مهم برای مهاجرین کشور انگلیسی زبان استرالیا است. مجموعه بین المللی شادا با همکاری مدرسین زبان انگلیسی معتبر، خدمات آموزش زبان جهت آزمون IELTS، PTE و NAATI را متناسب با نیاز داوطلبان ارائه می‌دهد. همچنین موسسه شادا با برخورداری از ماک سنتر اختصاصی آزمون PTE ، فضای مناسبی را برای شرکت در آزمون آزمایشی زبان انگلیسی PTE در اختیار عزیزان قرار می دهد.

نماینده انحصاری سازمان VETASSESS استرالیا برای برگزاری آزمون تکنیکال در ایران

در صورتی که بخواهید به عنوان نیروی کار متخصص در استرالیا مشغول به کار شوید و تخصص شما در حوزه ی مشاغل فنی باشد، باید در یک مصاحبه تخصصی با یک متخصص حرفه ای استرالیایی و مورد تایید سازمان ارزیابی همان رشته، مصاحبه کنید. این مصاحبه ممکن است بین 2 تا 4 ساعت زمان لازم داشته باشد.جای نگرانی نیست، این مصاحبه مهم در دفتر شادا در تهران برگزار می‌شود، شادا نمایندگی رسمی سازمان وت اسس برای برگزاری مصاحبه تکنیکال در ایران است.

حضور همیشگی  وکیل رسمی، دلسوز و مجرب

مجموعه ی شادا علاوه بر برخورداری از خدمات وکیل پایه یک دادگستری در ایران، با وکیل رسمی مهاجرت به استرالیا، آقای محمد رضا عظیمی همکاری می نماید. محمدرضا عظیمی از سال 2009 به عنوان وکیل رسمی MARA به رسمیت شناخته شده و مجموعه خدمات مهاجرتی شادا در سیدنی را تاسیس نموده است. ایشان جزو پایه گذاران انجمن صنفی مشاوران رسمی مهاجرت ایران و استرالیاست و در حال حاضر ریاست این انجمن صنفی را بر عهده دارد. همچنین ایشان موسس دفتر خدمات امور شهروندی ایرانیان در استرالیا است.

بهترین مجموعه مهاجرتی در نظر اهل فن و کارشناسان حوزه مهاجرت به استرالیا بدون تردید پشت سر قانون حرکت می‌کند. این مجموعه هرگز نباید وعده دروغین به موکلین خود ارائه بدهد و در هر مرحله باید موکل خود را در جریان پیشرفت پرونده در شفاف ترین حالت ممکن قرار بدهد.

وعده‌های دروغین که معمولا از راه درست و قانونی هرگز به دریافت ویزا و اقامت استرالیا منجر نمی‌شوند، خیانت به مخاطبی است که در آرزوی شروع یک زندگی جدید در کشوری دیگر به یک مجموعه مهاجرتی اطمینان کرده است. شادا از نقش و جایگاه مهم خود نسبت به این موضوع آگاه است.

13

خدمات متناسب با نیاز مشتری

یکی از مهمترین پارامترهای اساسی در هر مجموعه خدمات محور، وجود دپارتمان ارتباط با مشتری و خدمات مشتریان است است. مجموعه بین المللی شادا با استفاده از مجرب ترین کارشناسان متخصص، نقش مهمی در خدمت رسانی سریع و جامع به عزیزانی که به نحوی از خدمات این مجموعه استفاده می کنند دارد. سرعت عمل اجرایی، پاسخگویی و راهنمایی تخصصی، از جمله مهمترین ارزش های مجموعه ی شادا است که سبب رضایتمندی هر چه بیشتر مخاطبین گرامی شده ‌است. شما با بررسی بازخوردهای مخاطبین مجموعه شادا در صفحه ی نظرات گوگل، می توانید خودتان از این موضوع اطمینان حاصل نمایید.

سخن پایانی

برای انتخاب بهترین مجموعه مهاجرت به استرالیا وقت بگذارید، معیارهای منطقی و درست در اختیار داشته باشید و تا حد توان تحت تاثیر تبلیغات در فضای مجازی قرار نگیرید اما وعده‌های موسسات و شرکت‌های مختلف را با آگاهی، بررسی و مقایسه کنید. هزینه کمتر الزاما دلیل انتخاب بهتر نیست. قانون معیار مهمی است و از اعتبار و اصالت شرکت مهاجرتی و وکیل خود اطمینان داشته باشید.

اگر تصمیم برای مهاجرت به استرالیا گرفته اید، می توانید از خدمات مجموعه شادا برای طی این مسیر استفاده نمایید و برای شروع از طریق شماره تماس 02191009946 و یا تکمیل فرم ارزیابی در وبسایت شادا به آدرس www.shadavisa.com در ارتباط باشید.